تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام اعلام کرد

تحویل پیکر ۱۰ زائر حادثه آتش‌سوزی عراق به پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام اعلام کرد، ظهر روز دوشنبه ۲۱ شهریور پیکر‌های زائران فوت شده در این حادثه شامل ۶ مرد و ۴ زن به تالار تشریح پزشکی قانونی ایلام تحویل شد.

کد خبر: ۱۳۷۲۵۴
۱۱:۳۸ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۱

تحویل پیکر ۱۰ زائر حادثه آتش‌سوزی عراق به پزشکی قانونی

دیدارنیوز: مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام از تحویل ۱۰ پیکر زائران فوت شده در حادثه آتش سوزی اتومبیل ون در شهر شوملی عراق به پزشکی قانونی این استان خبر داد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر مهرشاد طهماسبی با اعلام این خبر افزود: ظهر روز دوشنبه ۲۱ شهریور پیکر‌های زائران فوت شده در این حادثه شامل ۶ مرد و ۴ زن به تالار تشریح پزشکی قانونی ایلام تحویل شد.

وی افزود: پس از تحویل پیکر‌های این عزیزان، با هماهنگی‌های صورت گرفته و اخذ دستور مقام قضایی، معاینه و نمونه گیری برای انجام آزمایش DNA و تعیین هویت اجساد صورت گرفت.

طهماسبی با اشاره به تلاش همکاران پزشکی قانونی برای تعیین هویت و شناسایی پیکر‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از بستگان احتمالی افراد فوت شده (خانواده‌هایی که از زائر خود بی اطلاع بوده و احتمال می‌دهند در بین درگذشتگان این حادثه باشند) خواست که به منظور تطبیق نمونه ژنتیکی و تعیین هویت این درگذشتگان، برای اخذ نمونه خون به اداره کل پزشکی قانونی مرکز استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

با هماهنگی‌های صورت گرفته با تشخیص هویت فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام، با تعدادی از بستگان احتمالی برای حضور و شناسایی پیکر‌ها تماس گرفته شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی