تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سجادی: ارتکاب ناهنجاری در ورزشگاه‌ها را خط قرمز می‌دانیم

حمید سجادی، وزیر ورزش گفت: وزارت ورزش و جوانان همواره خود را موظف به رعایت موازین شرعی در میادین ورزشی دانسته و ارتکاب ناهنجاری ولو از جانب عده‌ای معدود را خط قرمز خود می‌داند

کد خبر: ۱۳۷۰۹۹
۱۸:۵۶ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

سجادی: ارتکاب ناهنجاری در ورزشگاه‌ها را خط قرمز می‌دانیم

دیدارنیوز: حمید سجادی گفت: وزارت ورزش و جوانان از سایر نهاد‌های مربوط توقع و انتظار دارد که برای برگزاری هر چه بهتر، منظم‌تر و باشکوه‌تر شدن مسابقات ورزشی طراحی مدبرانه و هوشمندانه به عمل آورده به گونه‌ای که محیط ورزشگاه و تماشاگران را با طیب خاطر و امنیت روانی به یک رویداد فرهنگی- ورزشی امیدآفرین و نشاط بخش تبدیل کنیم.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان همواره خود را موظف به رعایت موازین شرعی در میادین ورزشی دانسته و ارتکاب ناهنجاری ولو از جانب عده‌ای معدود را خط قرمز خود می‌داند و با همین نگاه، آنچه در برخی مسابقات ورزشی رخ داده را با حساسیت ویژه دنبال می‌کند.

تلاش این وزارتخانه برگزاری مسابقات با نشاط و به دور از هرگونه ناهنجاری، بی‌اخلاقی و نادیده گرفتن مسائل شرعی با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول و مرتبط است.

بروز رفتار‌های حرفه‌ای توسط افراد دخیل در برگزاری یک مسابقه از جمله مسئولان ساماندهی مسابقات، نیرو‌های انتظامی، اعضای محترم شورای تامین، بازیکنان و عوامل تیم‌ها، کانون هواداران باشگا‌ها و تیم ملی، رسانه‌ها و تماشاگران می‌تواند در برگزاری هر چه بهتر و منظم‌تر مسابقات موثر واقع شود.

به دلسوزان ورزش و اخلاق حرفه‌ای به ویژه فوتبال اطمینان می‌دهیم که با همکاری و هماهنگی بیشتر و هم‌افزایی سایر دستگاه‌های مربوطه، با تهیه و اجرای پیوست فرهنگی که مورد تاکید دولت است ان‌شاءالله روز به روز در برگزاری مسابقات آینده شرایط بهتری حکمفرما خواهد شد و مساله خارج از عرفی رخ نخواهد داد و این مهم اتفاق نمی‌افتد مگر با همکاری تماشاگران و رعایت موازین شرعی و ارزش‌ها.

طبیعی است وزارت ورزش و جوانان از سایر نهاد‌های مربوط توقع و انتظار دارد که برای برگزاری هر چه بهتر، منظم‌تر و باشکوه‌تر شدن مسابقات ورزشی طراحی مدبرانه و هوشمندانه به عمل آورده به گونه‌ای که محیط ورزشگاه و تماشاگران را با طیب خاطر و امنیت روانی به یک محیطی فرهنگی- ورزشی امیدآفرین و نشاط بخش تبدیل کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی