تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

لغو دیدار ملوان - فولاد به دلیل شرایط نامساعد جوی

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد دیدار امروز (شنبه) ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، دلیل شرایط نامساعد جوی و لغزندگی زمین ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران، لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

کد خبر: ۱۳۷۰۹۳
۱۷:۱۷ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

لغو دیدار ملوان - فولاد به دلیل

دیدارنیوز: مسابقه دو تیم ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور لغو شد.

به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به دلیل شرایط نامساعد جوی، بارش شدید باران در روز‌های گذشته و لغزندگی زمین ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران، پس از بازدید داوران و مسئولان برگزاری، امروز برگزار نمی‌شود و به زمان دیگری موکول شد.

انتقاد باشگاه ملوان از لغو دیدار شاگردان زارع با فولاد خوزستان

باشگاه ملوان بندر انزلی پس از لغو دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل فولاد خوزستان، اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

«با اعلام سازمان لیگ، نماینده فدراسیون در تصمیمی عجیب ساعت ۱۵ بعدازظهر (چهار ساعت پیش از آغاز بازی) در حالی که هوا و زمین بازی طبق تصاویر موجود کاملاً شرایط برگزاری مسابقه را داشت، بدون حضور نماینده برگزاری هیئت فوتبال استان گیلان، دیدار ملوان و فولاد را لغو کرد.

طبق آیین‌نامه، بررسی شرایط زمین پیش از مسابقه باید ۹۰ دقیقه پیش از آغاز دیدار انجام بگیرد».

چرا بازی به ۲۴ ساعت بعد موکول نشد؟

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را درباره دلیل لغو دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان ارائه کرد.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با تسنیم درباره دلیل لغو دیدار تیم‌های ملوان و فولاد در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی به دلیل بارندگی، لغزندگی زمین و شرایط چمن با تصمیم داور لغو شده است و ان‌شاءالله در زمان دیگری این بازی را برگزار خواهیم کرد.

وی در واکنش به این پرسش که «چرا بازی به ۲۴ ساعت بعد موکول نشده و قرار است در تاریخ دیگری برگزار شود؟»، گفت: ما از قبل گفته بودیم که فردا بازی نخواهیم داشت و لیگ برای مدتی تعطیل خواهد شد. ضمن اینکه با جمع‌بندی همه جوانب این تصمیم را گرفتیم که بازی به زمان دیگری موکول شود. اگر بازی را برای فردا نگه می‌داشتیم، تیم فولاد باید پروازش را کنسل می‌کرد و دیگر پروازی برای بازگشت نبود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: در کل شرایط به هم پیچیده بود. ما هم استعلام گرفتیم و گفتند بارندگی تا دو روز آینده ادامه خواهد داشت و به همین دلیل تصمیم گرفتیم دیدار ملوان - فولاد به زمان دیگری موکول شود. بعد از اردوی تیم ملی وقت داریم و ان‌شاءالله بازی را آن زمان برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی