تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خبر داد؛

بازگشت ۱۶ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از بازگشت ۱۶ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید خبر داد.

کد خبر: ۱۳۷۰۸۷
۱۶:۳۶ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

بازگشت ۱۶ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید

دیدارنیوز خوزستان: به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ''علی مهدی پور ''با بیان اینکه ؛ یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بازگشت مجدد واحد صنعتی راکد به چرخه تولید و فعال شدن آن است گفت ؛ در همین راستا ۱۶ واحد صنعتی راکد تاکنون به چرخه تولید بازگشتند .

 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در ادامه با بیان اینکه ؛ راه‌اندازی واحدهای صنعتی راکد یکی از شاخص‌های کاری پیش روی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان است ،  گفت ؛ از مهمترین اقدامات در جهت حمایت از تولید ، بازگشت مجدد واحد‌های صنعتی راکد به چرخه تولید است که علاوه بر اشتغال نقش موثری در تحقق شعار سال دارد .
 
وی تصریح کرد؛ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید  و کارگروه فعال سازی واحدهای راکد و افزایش ظرفیت تولید ، تلاش میکنیم تا مشکلات واحدهای صنعتی را مرتفع شود .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی