تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

اوپن آمریکا؛ نبرد کارلیتوس و رود برای قهرمانی و جایگاه اول دنیا

کارلوس آلکاراس، تنیس‌باز جوان و قدرتمند اسپانیایی با شکست تیافو آمریکایی در جدالی پنج سته و طولانی، برای اولین‌بار راهی فینال اوپن آمریکا شد و حالا برای کسب عنوان قهرمانی و جایگاه اول رده‌بندی مردان دنیا با کسپر رود نروژی دیدار خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۷۰۳۵
۰۸:۴۳ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

اوپن آمریکا؛ نبرد کارلیتوس و رود برای قهرمانی و جایگاه اول دنیا

دیدارنیوز: کارلوس آلکاراس «کارلیتوس» با پیروزی در یک نبرد پنج سته و حماسی دیگر راهی دیدار پایانی تنیس اوپن آمریکا شد.

در دیدار دوم مرحله نیمه‌نهایی، مرد چهارم تنیس جهان با حساب ۳-۲ از سد فرانسیس تیافو عبور کرد تا برای اولین به فینال یک گرند اسلم راه پیدا کند.

اوپن آمریکا؛ نبرد کارلیتوس و رود برای قهرمانی و جایگاه اول دنیا

فرانسیس تیافو در دیدار امروز برابر آلکاراس

اعجوبه ۱۹ ساله اسپانیایی که در دو مرحله قبلی نیز مجبور شده بود در مقابل چیلیچ و سینر در پنج ست بجنگد، در این دیدار نشانی از خستگی بروز نداد و با وجود شکست ۷-۶ در ست نخست، دو ست بعدی را با نتایج ۶-۳ و ۶-۱ پیروز شد تا در آستانه پیروزی قرار بگیرد.

آلکاراس در ست چهارم نیز ۳-۱ جلو افتاد، اما حمایت پرشور هواداران نیویورکی انگار جانی دوباره به تیافو بخشید و این بازیکن آمریکایی پس از آنکه یک بار حریفش را در کسب امتیاز نهایی ناکام گذاشت، در تایبریک با نتیجه ۷-۵ پیروز شد تا سرنوشت این جدال تماشایی به ست پنجم کشیده شود، جاییکه که آلکاراس در نهایت با حساب ۶ بر ۳ به پیروزی رسید و به مهم‌ترین فینال دوران ورزشی خود راه یافت.

این دیدار ۴ ساعت و ۲۰ دقیقه به طول انجامید.

با این پیروزی، آلکاراس به جوان‌ترین فینالیست اوپن آمریکا طی ۳۲ سال گذشته تبدیل شد.

اوپن آمریکا؛ نبرد کارلیتوس و رود برای قهرمانی و جایگاه اول دنیا

کسپر رود نروژی و دومین فینال پیاپی در گرند اسلم‌ها

به این ترتیب در دیدار پایانی رقابت‌های اوپن آمریکا کارلوس آلکاراس مقابل کسپر رود قرار خواهد گرفت؛ دیداری که علاوه بر تعیین قهرمان، مرد شماره یک جدید تنیس را نیز معرفی خواهد کرد.

اشویانتک و جابر در فینال زنان آمریکا

ایگا اشویانتک لهستانی با پیروزی ۲ بر یک مقابل آرینا سابالنکا به دیدار پایانی مسابقات اوپن آمریکا راه یافت.

زن شماره یک تنیس جهان بعد از آنکه در ست اول ۶-۳ مغلوب شد، ست دوم را با نتیجه قاطع ۶-۱ به سود خود پایان داد و در ست سوم نیز با اینکه ۴-۲ عقب افتاد به بازی برگشت و ۶-۴ کار را تمام کرد تا برای اولین بار به فینال اوپن آمریکا برسد.

این سومین حضور اشویانتک در فینال یک گرند اسلم و اولین آن خارج از رولان گاروس است.

ستاره ۲۱ ساله لهستانی که دو قهرمانی گرند اسلم در کارنامه دارد، روز شنبه در فینال به مصاف اونس جابر تونسی می‌رود. این دو بازیکن پیش از این چهار بار با هم رو در رو شده‌اند که سهم هر یک دو پیروزی بوده است. آخرین دیدار آن‌ها نیز به مسابقات رم همین امسال برمی‌گردد که ایگا به آسانی در دو ست پیروز شد.

منبع: تنیس‌فا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی