تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اعتراض پرسپولیسی‌ها به ادعای جنجالی «تاج»

اظهارات روز گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری، درباره پرسپولیس و نبودن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، حسابی خبرساز شده و باشگاه پرسپولیس به آن واکنش نشان داده است.

کد خبر: ۱۳۷۰۲۴
۰۹:۴۹ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۱

اعتراض پرسپولیسی‌ها به ادعای جنجالی «تاج»

دیدارنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال در جریان نشست خبری خود به یک موضوع مهم پاسخ مبهمی داد و نظر او در فضای مجازی به سرعت حاشیه‌ساز شد.

یکی از موضوعات مطرح شده در نشست خبری مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با اصحاب رسانه، موضوع حذف نمایندگان فوتبال ایران از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود.

مهدی تاج در واکنش به این مسئله، اعلام کرد که بازگرداندن تیم‌های ایرانی به لیگ قهرمانان آسیا، یکی از علل بازگشت او به فدراسیون فوتبال بوده است و قصد دارد تا برای فعال‌سازی دوباره کمیته صدور مجوز با مدیران AFC رایزنی کند.

بی‌اطلاعی رئیس فدراسیون فوتبال از تغییر تقویم AFC؟
تاج در جریان صحبت‌های خود درباره نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، مدعی شد که استقلال و نساجی توانسته‌اند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست آورند، اما خبری از حضور پرسپولیس نیست و این مسئله نگران‌کننده است. مهدی تاج در شرایطی این صحبت را به‌زبان آورد که هنوز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آغاز نشده و با توجه به تغییر تقویم، امکان کسب سهمیه در لیگ بیست‌ودوم وجود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حذف پرسپولیس گفت: «با شرایط جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا نگران پرسپولیس هستیم که اصلا دیگر نیست. نساجی که باید در لیگ قهرمانان باشد. چون پرسپولیس الان قهرمان هم شود باز هم نیست. حالا من به آقای شیخ سلمان نامه نوشتم که در اولین جلسه کمیته اجرایی ای‌اف‌سی به بنده وقت بدهند تا بلکه بتوانم صحبتی راجع‌به صدور مجوز حرفه‌ای انجام بدهم. قول نمی‌دهم، اما فکر می‌کنم شاید بتوانم دوباره مجوز حرفه‌ای را به کشورمان برگردانم».

بیانیه اعتراضی پرسپولیسی‌ها؛ ادعای «تاج» سوال‌برانگیز است
باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای را روی خروجی خود قرار داد و در واکنش به صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «چندی پیش در جریان جلسات با آقای کامرانی‌فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال و همچنین رئیس کمیته حرفه‌ای سازی اعلام شد با توجه به این که به دلیل تغییر تقویم از سوی کنفدراسیون، امسال لیگ قهرمانان آسیا برگزار نمی‌شود، قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی سال قبل همراه با قهرمانان فصل جاری در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کنند و اظهارات فعلی رئیس جدید فدراسیون با این مساله در تناقض است».

مدیران باشگاه پرسپولیس ضمن درخواست شفاف‌سازی و اصلاح صحبت‌های مهدی تاج، در ادامه بیانیه خود این‌گونه به صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال واکنش داشتند: «از سوی دیگر حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که سهمیه‌های ایران صرفا از دوره قبلی رقابت‌ها گلچین شوند و قهرمانان فصل جاری برای دوره بعدتر لیگ قهرمانان معرفی شوند، پرسپولیس در فصل گذشته این سهمیه را دریافت کرده و با هر فرمول و روشی حساب کنیم، پرسپولیس سال آینده شانس حضور در آسیا را خواهد داشت. حال جای سوال دارد که چرا رئیس فدراسیون فوتبال چنین اظهارنظری داشته است».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی