تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

لیگ اروپا؛ از شکست یونایتد تا ناکامی یاران جهانبخش

در مهمترین بازی‌های هفته اول لیگ اروپا، تیم منچستریونایتد در خانه مغلوب سوسیه‌داد شد، آرسنال در سوئیس به پیروزی رسید و یاران علیرضا جهانبخش در ایتالیا تن به شکست دادند.

کد خبر: ۱۳۷۰۱۶
۰۸:۴۸ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۱

لیگ اروپا؛ از شکست یونایتد تا ناکامی یاران جهانبخش

دیدارنیوز: دیدار‌های هفته اول از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با شکست خانگی منچستریونایتد و باخت فاینورد مقابل لاتزیو به پایان رسید.

در مهمترین دیدارهای هفته نخست مرحله گروهی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) چندین بازی برگزار شد که در گروه E تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه یک بر صفر به میهمان اسپانیایی خود رئال سوسیه‌داد باخت.

براییس مندز در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی تنها گل این بازی را برای تیم باسکی به ثمر رساند. در بازی دیگر این گروه تیم شریف مولداوی با نتیجه ۳ بر صفر بر میزبان خود اومونیای قبرس غلبه کرد.

لیگ اروپا؛ از شکست یونایتد تا ناکامی یاران جهانبخش

فاینورد هلند که علیرضا جهانبخش در آن بازی می‌کند نیز میهمان لاتزیو بود و با نتیجه ۴ بر ۲ به میزبان ایتالیایی‌اش باخت. در این بازی که جهانبخش از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت، لوئیز آلبرتو در دقیقه ۴، فلیپه اندرسون در دقیقه ۱۵ و ماتیاس وسینو در دقایق ۲۸ و ۶۳ برای لاتزیو گلزنی کردند.

سانتیاگو خیمنس هم هر دو گل فاینورد را در دقایق ۶۹ (پنالتی) و ۸۸ به ثمر رساند. در بازی دیگر این گروه اشتورم گراتس اتریش با نتیجه یک بر صفر، میهمانش میتیلند دانمارک را شکست داد.

نتایج کامل بازی‌ها به شرح زیر است:

لیگ اروپا؛ از شکست یونایتد تا ناکامی یاران جهانبخشلیگ اروپا؛ از شکست یونایتد تا ناکامی یاران جهانبخش

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی