تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

«حملات سایبری»؛ دلیل آلبانی برای قطع روابط دیپلماتیک با ایران

شبکه العربیه اعلام کرد که آلبانی با تعیین مهلت برای خروج دیپلمات‌های ایرانی از این کشور، روابط دیپلماتیک با ایران را قطع کرده است. بهانه آلبانی برای قطع روابط با ایران، حملات سایبری خوانده شده که مقامات آلبانی مدعی هستند از جانب ایران صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۳۶۹۸۳
۱۸:۱۴ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱

«حملات سایبری»؛ دلیل آلبانی برای قطع روابط دیپلماتیک با ایران

دیدارنیوز: ادی راما، نخست‌وزیر آلبانی امروز گفت، این کشور برای خروج دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت ایران در این کشور مهلتی ۲۴ ساعته تعیین کرده است.

آلبانی که با اعلام این موضوع قصد دارد روابط دیپلماتیک با ایران را قطع کند، سال‌هاست به گروهک منافقین که از گروه‌های تروریستی شناسنامه‌دار محسوب می‌شود، پناه داده است.

بنا بر این گزارش، بهانه آلبانی برای قطع روابط با ایران، "حملات سایبری" خوانده شده که مقامات آلبانی مدعی هستند از جانب ایران صورت گرفته است.

آلبانی در سال ۱۳۹۷ غلامحسین محمدنیا، سفیر ایران در این کشور را با اتهام "به خطر انداختن امنیت کشور" اخراج کرده بود. سفارت ایران در آلبانی از آن زمان در سطح کاردار اداره می‌شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی