تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تصمیم عجیب چلسی؛ «توخل» اخراج شد!

باشگاه چلسی در اقدامی عجیب و غیرمنتظره، حدود ۱۲ ساعت پس از شکست آبی‌های لندنی برابر دینامو زاگرب کرواسی (تیم صادق محرمی) در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، توماس توخل سرمربی سرشناس آلمانی‌اش را برکنار کرد.

کد خبر: ۱۳۶۹۷۱
۱۳:۵۷ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱

تصمیم عجیب چلسی؛ «توخل» اخراج شد!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: توماس توخل دقایقی پیش از هدایت تیم چلسی برکنار شد.

باشگاه چلسی در بیانیه‌ای رسمی و تنها ساعاتی پس از شکست این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، سرمربی آلمانی خود را اخراج کرد تا یک بمب خبری در فوتبال اروپا شکل بگیرد.

توخل فصل ۲۰۲۱/۲۲ چلسی بحران‌زده را از فرانک لمپارد تحویل گرفت و توانست این تیم را با نمایشی درخشان فاتح لیگ قهرمانان اروپا کند، اما این کارنامه خوب در فصل جدید لیگ برتر جزیره تداوم نداشت تا سران چلسی راضی به اخراج سرمربی خود شوند.

اسکای اسپورت هم گزارش داد که تاد بولی و بهداد اقبالی مالکان جدید چلسی دست به اقدام جسورانه‌ای زده‌اند و می‌خواهند اقتدار خود را به چلسی تحمیل کنند.

طبق اعلام این شبکه انگلیسی، گراهام پاتر، سرمربی فعلی برایتون به همراه مائوریسیو پوچتینو و زین الدین زیدان جزو گزینه‌های جانشینی توخل در چلسی هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی