تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کشف سند تسلیحات هسته‌ای «یک کشور خارجی» در ویلای ترامپ

کشف اسناد محرمانه و مدارک طبقه‌شده در منزل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا که با یورش اف‌بی‌آی به ویلای او همراه بود، همچنان یکی از سوژه‌های رسانه‌های داخلی آمریکاست. در این رابطه، روزنامه واشنگتن پست گزارش کرد اسناد مربوط به تسلیحات هسته‌ای یک کشور خارجی، در ویلای ترامپ در فلوریدا کشف شده است.

کد خبر: ۱۳۶۹۶۴
۱۲:۳۸ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱

کشف سند تسلیحات هسته‌ای «یک کشور خارجی» در ویلای ترامپ

دیدارنیوز: روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه اف‌بی‌آی گزارش کرد اسناد مربوط به تسلیحات هسته‌ای یک کشور خارجی، در میان اسناد و مدارک طبقه‌بندی شده ویلای ترامپ در فلوریدا کشف شده است.

به گزارش این روزنامه آمریکایی «سندی درباره نیرو‌های نظامی یک کشور خارجی، ازجمله قوای هسته‌ای آن» در میان ۱۵ کارتن سند مفقودی کاخ سفید بوده است. واشنگتن پست می‌گوید منابع آگاه به نام این کشور اشاره‌ای نکرده اند.

کشف سند تسلیحات هسته‌ای «یک کشور خارجی» در ویلای ترامپ

اسناد محرمانه کشف شده در ویلای ترامپ

ماموران اف‌بی‌آی ماه گذشته با یورش به مار-آ-لاگو، ویلای شخصی دونالد ترامپ در فلوریدا هزاران سند طبقه‌بندی شده را کشف و ضبط کردند. رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده آمریکا با وجود درخواست‌های متعدد حاضر به بازگرداندن این اسناد به کاخ سفید نشده بود. یک پرونده کیفری با چندین عنوان اتهامی و ازجمله نقض قانون مجازات جاسوسی علیه ترامپ در جریان است.

در پی انتقاد‌های تند ترامپ و دیگر جمهوریخواهان به این ماجرا، دادگستری ایالات متحده روند رسیدگی به این پرونده را منتشر کرد. بر این اساس دونالد ترامپ از همان زمان ترک پر سر و صدای کاخ سفید در ژانویه ۲۰۲۱ و آگاهی تیم رئیس جمهوری جدید از نبود شماری از اسناد طبقه‌بندی شده، تحت رصد اف‌بی‌آی بوده است.

هفته گذشته جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا، استیلای ترامپ و همقطارانش بر حزب جمهوریخواه را «تهدیدی» برای دموکراسی در این کشور توصیف کرد. دونالد ترامپ هم در پاسخ به این اتهام، جو بایدن را دشمن ملت توصیف کرد.

بالا گرفتن تنش سیاسی در آستانه انتخابات میان دوره‌ای مجلس نمایندگان، نگرانی‌ها از ورود دوباره ایالات متحده به یک دوره بحرانی سیاسی را دوچندان کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی