تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

آمار کرونا در جهان؛ تعداد مبتلایان از ۶۱۱ میلیون نفر گذشت

بنابر جدیدترین آمار رسمی همه‌گیری کرونا، مجموع مبتلایان به این بیماری در جهان تاکنون به ۶۱۱ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۸۸۳ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۵۰۷ هزار و ۳۴۴ بیمار کووید۱۹ نیز تأیید شده است.

کد خبر: ۱۳۶۹۵۵
۱۰:۵۸ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱

آمار کرونا در جهان؛ تعداد مبتلایان از ۶۱۱ میلیون گذشت

دیدارنیوز: براساس تازه‌ترین داده‌ها در جدول جهانی پاندمی کرونا، آمریکا با بیش از ۹۶.۷ میلیون مبتلا و یک میلیون قربانی همچنان در صدر فهرست کشور‌های درگیر با این بیماری قرار دارد و هند با آمار بیش از ۴۴.۴ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی جای گرفته است.

در اروپا نیز هم اکنون فرانسه با ثبت بیش از ۳۴.۶ میلیون مبتلا، تا این لحظه رکورددار ابتلا در بین کشور‌های این منطقه و در عین حال سومین کشور با بیشترین آمار بیمار کرونایی در جهان است.

آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۳۴.۵ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر چهارمین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است.

برزیل در عین حال با بیش از ۶۸۴ هزار جانباخته پس از ایالات متحده، دومین کشور رکورددار تعداد قربانیان کووید ۱۹ در جهان محسوب می‌شود و پس از آن هند با بیش از ۵۲۸ هزار قربانی، سومین کشور به لحاظ ثبت بالاترین آمار مرگ و میر کرونایی در این فهرست جهانی است.

روسیه همچنین با گذشتن از آمار ۳۸۴ هزار قربانی، هم اکنون بالاترین رقم مرگ و میر کرونایی را در بین کشور‌های اروپایی دارد و در جهان نیز چهارمین کشور با بالاترین نرخ فوتی‌های این بیماری است.

بنابر جدول به‌روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (چهارشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

# نام کشور مجموع مبتلایان مجموع قربانیان
۱ ایالات متحده ۹۶,۷۱۶,۵۷۳ ۱,۰۷۳,۲۹۵
۲ هند ۴۴,۴۷۲,۲۴۱ ۵۲۸,۰۵۷
۳ فرانسه ۳۴,۶۲۳,۰۹۸ ۱۵۴,۳۳۳
۴ برزیل ۳۴,۵۳۸,۸۸۲ ۶۸۴,۶۴۶
۵ آلمان ۳۲,۳۴۴,۰۳۲ ۱۴۷,۹۸۱
۶ کره جنوبی ۲۳,۷۹۱,۹۶۱ ۲۷,۲۴۹
۷ انگلیس ۲۳,۵۲۱,۷۹۲ ۱۸۸,۲۴۲
۸ ایتالیا ۲۱,۹۶۹,۷۲۵ ۱۷۵,۹۵۲
۹ روسیه ۱۹,۸۰۹,۶۱۳ ۳۸۴,۸۸۲
۱۰ ژاپن ۱۹,۶۳۵,۲۴۶ ۴۱,۵۷۵

همچنین ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۷۲ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۴۸ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۸ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی