تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کلینتون علیه ترامپ؛ او گزینه مناسبی برای ۲۰۲۴ نیست

جنجال‌های اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا باعث شده تا هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا به شکل جدی مخالف حضور او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ باشد. کلینتون با اشاره به اینکه جلوی ترامپ باید از همان ابتدا گرفته شود، افزود: این کار باید از حزب جمهوریخواه آغاز شود و جلوی این آدم بایستید.

کد خبر: ۱۳۶۹۵۲
۱۰:۳۳ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱

کلینتون علیه ترامپ؛ او گزینه مناسبی برای ۲۰۲۴ نیست

دیدارنیوز: هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق ایالات متحده آمریکا با تاکید بر مقابله با تلاش دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴، اعلام کرد که ترامپ گزینه مناسبی برای تصدی این مقام نیست.

به نقل از تارنمای نشریه هیل، کلینتون در گفتگو با شبکه سی‌بی‌اس بیان کرد که وی دیگر نامزد ریاست جمهوری نخواهد شد، اما هرکاری بتواند انجام می‌دهد تا یک رییس جمهور که به دموکراسی و حاکمیت قانون احترام می‌گذارد، بر سر کار بیاید.

به گفته کلینتون، ترامپ در این طبقه بندی قرار نمی‌گیرد و اگر بار دیگر در انتخابات حضور پیدا کند باید به صورت کامل شکست بخورد.

وزیر خارجه اسبق آمریکا با اشاره به اینکه جلوی ترامپ باید از همان ابتدا گرفته شود، افزود: این کار باید از حزب جمهوریخواه آغاز شود و جلوی این آدم بایستید.

دونالد ترامپ که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ بر کلینتون غلبه کرده بود، بار دیگر قصد حضور در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ را دارد و نظرسنجی‌ها نشان از اقبال خوب وی برای نامزدی در حزب جمهوریخواه است.

کلینتون با بیان اینکه از جو بایدن رییس جمهوری فعلی آمریکا درصورت حضور در انتخابات آتی حمایت خواهد کرد، افزود: بایدن محتمل‌ترین گزینه برای پیروزی در انتخابات آینده است.

حدود ۲ ماه به انتخابات میان‌دوره‌ای در آمریکا باقیمانده است، انتخاباتی که در آن تکلیف همه صندلی‌های مجلس نمایندگان و ۳۵ سناتور مشخص می‌شود. با توجه به این‌که هنوز ۲ سال تا پایان دوره اول دولت دموکرات جو بایدن باقیمانده، انتخابات آتی آثار مهمی در سیاست آمریکا دارد.

بایدن با کاهش محبوبیت بسیار شدیدی در نظرسنجی‌های صورت گرفته در افکار عمومی ایالات متحده روبرو بوده و دونالد ترامپ نیز از طرف دیگر با اتهام انتقال اسناد محرمانه کاخ سفید به اقامتگاه شخصی خود مواجه است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی