تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کی‌روش، اسکوچیچ و تاج؛ چیزی به جام‌جهانی نمانده! می‌فهمید؟

واقعا یک نفر باید از راه برسد و بپرسد چرا در فاصله ۷۵ روز تا شروع جام جهانی و در آستانه آخرین اردوی تدارکاتی تیم، فوتبال ایران هنوز درگیر خبر اخراج اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش است؟ پس کی قرار است تکلیف این نیمکت مشخص شود؟ یک ماه مانده به جام جهانی؟ دو هفته مانده؟ یک هفته مانده؟ به نظر می‌رسد برخی رسانه‌ها و دلال‌های وابسته به این‌ها حتی یک روز قبل از بازی نخست تیم ملی در جهانی هم خبر تغییر سرمربی تیم ملی را کار کنند! مهدی تاج و همکارانش کی می‌فهمند این بازی باید یک جایی تمام شود؟ کی می‌فهمند تیم ملی هر روز نمی‌تواند بین سرمربیان مختلف دست به دست شود؟

کد خبر: ۱۳۶۹۴۷
۰۹:۴۷ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱

کی‌روش، اسکوچیچ و تاج؛ چیزی به جام‌جهانی نمانده! می‌فهمید؟

دیدارنیوز: اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در دوران ریاست جدید روز گذشته برگزار شد و برخلاف انتظارات خروجی مشخصی نداشت.

مهدی تاج قبل از انتخابات گفته بود در صورت پیروزی برای بازگرداندن کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی اقدام خواهد کرد. اما با وجود گذشت یک هفته از پیروزی او در مجمع هشت خرداد خبر مشخصی از توافق با کی‌روش به گوش نرسید. برخی رسانه‌ها اطلاعاتی مبنی بر برقراری تماس تصویری و قرارداد ۹۰۰ هزار دلاری منتشر کردند که نه تایید شد نه تکذیب.

روز گذشته و همزمان با برگزاری جلسه هیات‌رییسه خبرگزاری ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی دولت خبر داد که در جلسه اعضا برای بازگرداندن کی‌روش به توافق رسیدند و طی تماسی با مربی پرتغالی این مساله با او در میان گذاشته شده. در نهایت دو طرف برای همکاری تا پایان جام جهانی با قرارداد ماهیانه ۵۰ هزار دلار به توافق رسیدند. انتشار این خبر از سوی خبرگزاری رسمی دولت جای شبهه‌ای باقی نگذاشت که کی‌روش سرمربی تیم ملی در جام جهانی خواهد بود. اما ساعتی بعد و با پایان یافتن جلسه همه چیز رفت روی هوا. احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت در جلسه اصلا راجع به کی‌روش صحبتی صورت نگرفته است! منصور قنبرزاده نایب‌رییس مهدی تاج هم اظهار داشت که خروجی جلسه همان چیزی است که از دهان سخنگو بیرون می‌آید.

واقعا یک نفر باید از راه برسد و بپرسد چرا در فاصله ۷۵ روز تا شروع جام جهانی و در آستانه آخرین اردوی تدارکاتی تیم، فوتبال ایران هنوز درگیر خبر اخراج اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش است؟ پس کی قرار است تکلیف این نیمکت مشخص شود؟ یک ماه مانده به جام جهانی؟ دو هفته مانده؟ یک هفته مانده؟ به نظر می‌رسد برخی رسانه‌ها و دلال‌های وابسته به این‌ها حتی یک روز قبل از بازی نخست تیم ملی در جهانی هم خبر تغییر سرمربی تیم ملی را کار کنند!

خیلی طول کشید تا میرشاد ماجدی سرپرست سابق فدراسیون فوتبال به این نتیجه برسد که بالاخره با اسکوچیچ ادامه بدهد یا خیر. بعد از اینکه شخصیت سرمربی تیم ملی خرد شد و بازیکنان به جان هم افتادند و بیانیه‌ها فضای مجازی و رسانه‌ای را پر کرد تازه ماجدی یادش افتاد که از اسکوچیچ به صورت کامل حمایت کند. مهدی تاج و همکارانش کی می‌فهمند این بازی باید یک جایی تمام شود؟ کی می‌فهمند تیم ملی هر روز نمی‌تواند بین سرمربیان مختلف دست به دست شود؟ اگر رسانه‌ها شایعه می‌کنند شما یک بار محکم بگویید از اسکوچیچ حمایت می‌کنید یا قصد اخراجش را دارید. واقعا این علاقه به نگه داشتن همه در خوف و رجا و شرایط ابهام‌آمیز از کجا ناشی می‌شود؟

تیم ملی با شرایط به وجود آمده دیگر تیم نمی‌شود و به قول برخی کاربران در فضای مجازی فقط خدا می‌تواند به دادمان برسد. اما باید در تاریخ ثبت شود که عده‌ای آمدند و فوتبال را به دست گرفتند، اما در فاصله ۷۵ روز تا شروع جام جهانی همچنان بحث نیمکت تیم ملی به گوش می‌رسید. باید ثبت شود که مدیران فوتبال ایران آدم‌هایی هستند که حتی کوچک‌ترین اطلاعی از نحوه مدیریت این رشته ورزشی ندارند.

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی