تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
با شکست برابر حریف آمریکایی و نرسیدن به ۲۳ مین عنوان گرند اسلم

اوپن آمریکا؛ رویای «نادال» برباد رفت

رافائل نادال اسپانیایی، مرد پرافتخار دنیای تنیس با شکست برابر فرانسیس تیافو آمریکایی در یک هشتم نهایی اوپن آمریکا، نتوانست تعداد گرند اسلم‌های خود را به عدد ۲۳ برساند.

کد خبر: ۱۳۶۸۵۷
۰۸:۱۶ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱

اوپن آمریکا؛ رویای «نادال» برباد رفت

دیدارنیوز: اسطوره اسپانیایی بعد از ۲۲ پیروزی متوالی در گرند اسلم‌های امسال متوقف شد.

در چارچوب مرحله یک‌هشتم پایانی مسابقات اوپن آمریکا، رافائل نادال قهرمان چهار دوره در جدالی نزدیک با حساب ۳ بر یک مقابل فرانسیس تیافو مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هر چهار ست این مسابقه تماشایی نزدیک دنبال شد؛ در ست نخست تیافو با یک نمایش کم‌اشتباه توانست در گیم هفتم نادال را بریک کند و در ادامه با اتکا بر سرویس‌های مهلکش ۶-۴ پیروز شود. در ست دوم، اما این نادال بود با یک بریک به‌موقع در گیم نهم توانست ۶-۴ به برتری برسد و کار را به تساوی بکشاند. ست سوم روندی مشابه ست نخست داشت و تیافو که مشخص بود با ذهنیت برنده به میدان آمده در گیم هفتم ماتادور را بریک کرد و ۶-۴ به برتری رسید تا در آستانه بزرگترین پیروزی دوران حرفه‌ای خود قرار بگیرد.

این بازیکن ۲۴ ساله در ست چهارم هم با اینکه ۳-۱ عقب افتاد با جنگندگی و درخشش خود نتیجه را برگرداند و ۶-۳ به پیروزی دست یافت تا برای نخستین بار در گرند اسلم خانگی راهی ۱/۴ نهایی شود.

اوپن آمریکا؛ رویای «نادال» برباد رفت

به این ترتیب نادال اسپانیایی که به دنبال ۲۳ـمین عنوان گرند اسلم و پنجمین قهرمانی‌اش در نیویورک بود با شکست برابر تیافو از رسیدن به این دو مهم باز ماند.

تیافو برای راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی باید در دور بعد از سد آندری روبلف بگذرد.

تیافو ۲۴ ساله با پیروزی مقابل نادال به جوان‌ترین تنیس‌باز آمریکایی در ۱۸ سال گذشته تبدیل شد که راهی یک‌چهارم نهایی اوپن آمریکا می‌شود.

سرنوشت صدرنشینی در دست آلکاراس و رود

رافائل نادال با وجود حذف از اوپن آمریکا همچنان شانس رسیدن به صدر رده‌بندی مردان را دارد، اما این موضوع حالا در گرو عملکرد آلکاراس و رود در ادامه مسابقات است.

در صورت اینکه آلکاراس و رود هیچ یک به فینال نرسند، نادال بعد از اوپن آمریکا جایگاه اول را تصاحب خواهد کرد.

اما راهیابی هر یک از این دو به فینال صدر جدول را نیز برایش به ارمغان خواهد آورد و در صورتی که هر دو به فینال برسند، بازیکنی که نیویورک را با جام ترک کند بر جایگاه بهترین تنیس‌باز جهان تکیه خواهد زد.

اوپن آمریکا؛ رویای «نادال» برباد رفت

نادال بعد از شکست مقابل تیافو

«روند آماده‌سازی‌ام برای این مسابقات ایده‌آل نبود. هفته گذشته خوب تمرین کردم، اما وقتی مسابقات شروع شد، سطحم افت کرد... تیافو بهتر از قبل بازی می‌کند و سرویسش هم بهتر شده، اما فکر نمی‌کنم من امروز به اندازه کافی او را تحت فشار گذاشتم تا محک بخورد.»

او درباره برنامه خود در ادامه فصل گفت: «در حال حاضر هیچ برنامه‌ای ندارم و چیزی مشخص نیست. مسائل مهم‌تری در ارتباط با زندگی شخصی‌ام وجود دارد که در اولویت قرار دارند. وقت استراحت است. چند ماه دشوار را سپری کردم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی