تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

جزئیات قرعه‌کشی خودرو؛ ثبت‌نام از ۱۶ شهریور

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ثبت‌نام برای سومین مرحله فروش خودرو‌ها در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از روز چهارشنبه هفته جاری (۱۶ اردیبهشت ماه) آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۳۶۸۳۸
۱۷:۵۶ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱

جزئیات قرعه‌کشی خودرو؛ ثبت‌نام از ۱۶ شهریور

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت‌نام برای سومین مرحله فروش خودرو‌ها در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از روز چهارشنبه هفته جاری (۱۶ اردیبهشت ماه) خبر داد و اعلام کرد متقاضیان به مدت سه روز (تا پایان روز جمعه ۱۸ شهریور ماه) فرصت ثبت‌نام خواهند داشت.

امید قالیباف، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در سومین دوره فروش خودرو‌ها بصورت یکپارچه و قرعه‌کشی، حدود ۶۰ هزار خودرو عرضه خواهد شد که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به طرح جوانی و ۲۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به خودرو‌های فرسوده (فراتر از ۱۰ درصد مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۱) اختصاص خواهد یافت.

اخذ استعلام از ستاد مدیرت سوخت برای متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده

سخنگوی وزارت صمت، با بیان اینکه در سومین فروش و قرعه‌کشی یکپارچه خودروها، احتمالا با افزایش تولید ایجاد شده، شاهد خروج خودروی دیگری از شمول قرعه‌کشی خواهیم بود، گفت: تنها تفاوت نوبت سوم تخصیص یکپارچه خودرو‌ها با دو مرحله قبلی، اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است.

وی ضمن اشاره به تنظیم موثر بازار خودرو با روش قرعه‌کشی یکپارچه، افزود: آرامش و کاهش قیمت خودرو در بازار و افزایش هشت برابری شانس برنده شدن برای خودرو‌های پرطرفدار، از جمله آثار مثبت فروش و قرعه‌کشی یکپارچه بوده است. ضمن اینکه انتظار می‌رود تا پایان سال تمامی خودروها، با افزایش تولید، از شمول قرعه‌کشی خارج شوند.

قالیباف در پایان خاطرنشان کرد: برای اولین بار طی سال‌های اخیر خودرو هایما با ظرفیت آزاد و بالا (بگونه‌ای بازار را اشباع می‌کند) در قالب فروش فوق‌العاده توسط ایران خودرو عرضه شده و در حال حاضر نیز ظرفیت فروش وجود دارد.

پیش از این، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت اعلام کرده بود در هفته جاری سومین دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برگزار خواهد شد و ضمن آن تاکید کرد: با ساماندهی تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه که با عرضه متنوع خودرو و خروج بیش از ۷۰ درصد انواع محصولات خودرویی از فرآیند قرعه‌کشی همراه شده است و با تداوم روند تکمیل خودرو‌های ناقص، کسب آمادگی لازم در زنجیره تأمین برای افزایش تولید و بهره‌گیری از سازوکار واردات برای تنظیم بازار و انتقال فناوری به کشور، روش عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودرو تا پایان امسال خاتمه پیدا کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی