تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

عدم استاندارد ۳۰ دستگاه آمبولانس وارداتی از فرانسه

مدیرکل استاندارد تهران از بازرسی کارشناسان استاندارد از ۳۰۰ دستگاه آمبولانس وارداتی از کشور فرانسه خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۰ دستگاه آمبولانس دارای نقص بودند و مجوز استاندارد برای آن‌ها صادر نشد.

کد خبر: ۱۳۶۷۷
۱۵:۲۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمودرضا طاهری با اشاره به اهمیت و حساسیت موضوع خدمت‌رسانی و رسیدگی به وضعیت مجروحان و بیمارانی که نیازمند کمک‌های فوری هستند، ‌اظهار کرد: با توجه به الزامی بودن بازرسی تمام آمبولانس‌های تجهیز شده در داخل جهت شماره‌گذاری توسط پلیس راهور، مسوولیت بازرسی آمبولانس‌ها از ابتدای سال جاری توسط ادارات‌ کل استانی که موظف به انجام بازرسی هستند، صورت گرفت.

وی ادامه داد: بازرسان استاندارد در شش ماهه نخست سال جاری، ۲۰ دستگاه آمبولانس تجهیز شده را نیز در دو واحد تجهیزکننده آمبولانس در استان بازرسی کردند و آزمون‌های عملکردی، کیفی، ابعادی و نشانه‌گذاری را برای آن‌ها انجام دادند.

مدیرکل استاندارد تهران ضمن تاکید بر بازرسی در حال انجام ۳۰۰ دستگاه آمبولانس وارداتی از کشور فرانسه توسط بازرسان این اداره کل، بیان کرد: ۳۰ دستگاه از آمبولانس‌های مربوطه دارای نقص بوده که استاندارد آن‌ها تایید نشده و در حال رفع نقص‌اند و بعد از رفع نقص می‌توانند از گمرک ترخیص شوند. این درحالی است که ۲۷۰ آمبولانس وارداتی مربوطه در گمرک هستند و فعلا ترخیص نشده‌اند.
 
استاندارد آمبولانس‌ها از سال ۱۳۷۷ تدوین و از سال ۱۳۹۱ اجباری شده است و از ابتدای سال جاری نیز مسوولیت بازرسی آمبولانس‌ها توسط ادارات‌ کل استانی که موظف به انجام بازرسی هستند، صورت می‌گیرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی