تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

تقاضای رسیدگی به تخلفات برخی کارگزاران برخط و اجرای سریع پروژه سوئیچ بیمه

گروهی از نمایندگان و کارگزاران بیمه با راه‌اندازی کارزاری خواستار رسیدگی به تخلفات برخی کارگزاران برخط و اجرای سریع پروژه سوئیچ بیمه شدند.

کد خبر: ۱۳۶۷۴۶
۱۲:۵۷ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

تقاضای رسیدگی به تخلفات برخی کارگزاران برخط و اجرای سریع پروژه سوئیچ بیمه

 

 

دیدارنیوز: گروهی از نمایندگان و کارگزاران بیمه با راه‌اندازی کارزاری خواستار رسیدگی به تخلفات برخی کارگزاران برخط و اجرای سریع پروژه سوئیچ بیمه شدند.

در متن این کارزار که تا امروز نزدیک به ۷ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند خطاب به سران سه قوه نوشته‌اند:

«احتراما، به استحضار آن مقامات محترم میرساند، مبارزه با فساد و ویژه خواری در هر سطح و اندازه ای از وظایف ذاتی حاکمیت میباشد، جای مسرت است که در برهه اخیر همه سران و مسئولین قوای سه گانه با جدیت کم سابقه به دنبال این امر مقدس هستند.

صنعت بیمه به‌عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد کشور همواره یکی از مقاصد اشخاص منفعت طلب جهت فعالیتهای متخلفانه بوده است و بعضاً مباشران به فساد و ویژه خواری در کسوت زیبا و فریبنده دانش بنیان و استارت آپ و بهره گیری از فناوری های نوین ظاهر می‌شوند و با بزرگنمایی دروغین، اقدامات خود را نوآوری و تحول آفرین دانسته و با متهم نمودن فعالین فعلی به سنتی بودن، مدیران تصمیم ساز و تصمیم گیر را با خود همراه نموده و به اهداف سود جویانه خود نایل می شوند؛ مع الاسف برخی اشخاص با همین ابزار فریبنده وارد صنعت حساس بیمه شده و با نقض آشکار قوانین و مقررات مبادرت به انواع تخلفات از جمله رسوب پول و تضییع حقوق سهام داران شرکتهای بیمه، سرقت اطلاعات خصوصی مردم و شرکتهای بیمه (به عنوان دارایی اصلی آنها)، دامپینگ‌، پولشویی و تضییع حقوق معنوی نمایندگان و کارگزاران قانونمدار نموده و عدالت محوری مورد نظر مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه می روند.

فعالیت این مدعیان تحول، بر اساس آمار و اطلاعات بیمه مرکزی نه تنها هیچ اثری در افزایش ضریب نفوذ بیمه و اشتغالزایی مورد هدف در برنامه توسعه کشور نداشته بلکه عملکرد آنها نتیجه معکوس به جای گذاشته و اعتماد آحاد جامعه به صنعت بیمه و نیز اعتماد جامعه بزرگ (بیش از ۹۵۰۰۰نفری) نمایندگان و کارگزاران به اجرای قانون را تنزل داده است.

اخیرا این ناقضان قانون به واسطه ارتباطات گسترده حاصل از قدرت مالی و رسانه ای خود هجمه وسیع و خطرناکی را به نهاد حاکمیتی بیمه کشور جهت ممانعت از اجرای پروژه سوئیچ به‌عنوان ابزار کنترلی و نظارتی بیمه مرکزی جهت رصد فعالین بیمه و جلوگیری از بروز فساد و نقض قوانین و مقررات، اجرا نموده اند تا بدین وسیله بتوانند همچنان به کسب منافع نامشروع خود تداوم ببخشند؛ لذا ما امضا کنندگان این مرقومه ضمن اعلام حمایت از اجرای پروژه سوئیچ بیمه توسط بیمه مرکزی، از آن مقامات محترم استدعا داریم رسیدگی سریع و بدون اغماض به تخلفات حال و گذشته این اشخاص قانون گریز و اجرای عاجل پروژه سوئیچ را در دستور کار قرار داده و از منافع عمومی دفاع نمایید.»

این کارزار تا تاریخ دوم مهر ۱۴۰۱ در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/55940) در حال جمع‌آوری امضاست.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی