تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

مناطق نفت خیز شاخصِ درجه یک استانداردهای كالا را از وزارت صمت كسب كرد

مدیر تدارکات و امور کالا شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: به لطف خداوند پس ‌از گذشت چهل و سه سال از انقلاب اسلامی برای اولین بار مناطق نفت‌خیز جنوب در سال ۱۴۰۱ شاخصِ درجه یک استانداردهای کالا را از وزارت صمت دریافت کرد و از این جهت جزو ۸ شرکت دارنده این عنوان در کشور شدیم و این شاخص ۱۸ امتیاز ویژه را به مناطق نفت‌خیز ارائه داده است.

کد خبر: ۱۳۶۶۸۱
۱۵:۰۵ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱

مناطق نفت خیز شاخصِ درجه یک استانداردهای كالا را از وزارت صمت كسب كرد

دیدارنیوز - سرویس خوزستان: با این شاخص مناطق نفت‌خیز جنوب می‌تواند در مجموعه تأسیسات خود انبار مربوط به کالای بازرگانی خارجی را احداث کند و کالاهای ما به‌صورت وی.آی.پی و خارج از نوبت قابل ترخیص است و نیازی به توقف کالاهای خارجی در گمرک برای ترخیص نمی باشد و از این پس هزینه ای بابت انبارداری و مالیات در گمرک پرداخت نمی شود. همچنین در بحث متروکه شدن کالاها امتیاز ویژه داریم و اگر در مهلت مقرر کالای ما ترخیص نشد کالاها مصادره نمی شود و با توجه به نیاز مصرف پروژه ها و واحدهای عملیاتی و تکمیل حلقه راه‌اندازی، کالای خریداری شده سریع‌تر تامین می شود و این خود بزرگ‌ترین امتیاز است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی