تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

واکنش «زاکانی» به منتقدان ورود شهرداری به مسکن‌سازی

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در واکنش به منتقدان ورود شهرداری به مسکن‌سازی گفت: موضوع قرارگاه جهادی معطوف به نیاز مسکن بود و سال‌ها در تهران نگاهی حاکم بود که فارغ از نیاز مردم توجه به این بود که تهران با افزایش قیمت و گرانی و بدون توجه به نیاز مردم اداره شود؛ لذا ما امروز میراثی داریم که یک میلیون مسکن برای شهروندان تهرانی کم داریم.

کد خبر: ۱۳۶۶۶۳
۱۲:۲۱ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱

واکنش «زاکانی» به منتقدان ورود شهرداری به مسکن‌سازی

دیدارنیوز: شهردار تهران بر تلاش قرارگاه جهادی مسکن برای حل معضل مسکن شهروندان تهرانی تاکید کرد.

علیرضا زاکانی در آیین آغاز ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی در شهر تهران توسط قرارگاه جهادی مسکن شهر تهران گفت: سال گذشته هنگامی که موضوع قرارگاه جهادی مسکن مطرح شد می‌گفتند که چه نسبتی با شهرداری تهران دارد که ما پاسخ می‌دادیم انقلاب اسلامی یکی از نکاتی است که به آن می‌بالیم این بود که «ما می‌توانیم» را در ابعاد مختلف به اثبات برسانیم.

وی ادامه داد: تک‌تک ما اگر در کنار هم نباشیم نمی‌توانیم گام‌های بلند برداریم و اهداف را محقق کنیم. باید مَن‌ها به ما تبدیل شود و در کنار هم قرار بگیریم موضوع قرارگاه جهادی معطوف به نیاز مسکن بود و سال‌ها در تهران نگاهی حاکم بود که فارغ از نیاز مردم توجه به این بود که تهران با افزایش قیمت و گرانی و بدون توجه به نیاز مردم اداره شود؛ لذا ما امروز میراثی داریم که یک میلیون مسکن برای شهروندان تهرانی کم داریم.

شهردار تهران در ادامه اظهار کرد: در چنین شرایطی پاسخ به این کمبودها، حاشیه‌نشینی و گرانی مفرط در حوزه مسکن تملکی و استیجاری بود، اما این متفاوت از رویکردی بود که انقلاب اسلامی به ما یاد داد که نیاز مردم را ببینید و گره از مشکل مردم باز کنید.

وی تاکید کرد: برهمین اساس مفتخریم امروز در ری و در کنار امامزادگان بزرگوار گام دیگری از گام‌های خدمت‌گذاری را برداریم و در مناطق ۲، ۱۶ و ۲۰ حرکتی جهادی در تامین مسکن را عملیاتی کنیم. هیچ پاسخ شایسته‌ای در مقابل وضعیت موجود وجود ندارد که دو سوم پول و اعتبار فردی در سبد خانوار صرف داشتن سرپناه شود. پس از ده‌ها سال باید به نقطه‌ای برسیم که اگر بناست مشکلات متعدد کشور حل شود در ابتدا سد بزرگی به نام مسکن وجود دارد. امروز در مدیریت شهری در کنار سایر مسئولین در قالب تفاهم‌نامه با مجموعه‌های مختلف، در کنار دولت در جهت تامین این نیاز مردم گام برمی‌داریم و در ری مشکلی که سه دهه مردم نفرآباد را اذیت و آزار داده ان‌شاالله از امروز خاتمه پیدا کرده، تغییر نگاه در دولت و مدیریت شهری صورت گرفته و امیدواریم گره‌ها به دست مسئولین باز شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی