تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

«خیابانی» و هرج‌ومرج در ۳۰ دقیقه!

برنامه رونمایی از کاپ جام جهانی فقط برای ۳۰ دقیقه برنامه ریزی شده بود و نمایندگان فیفا باید ساعت ۱۶ محل برج میلاد را ترک می‌کردند، اما نحوه اجرای جواد خیابانی باعث شد تا مراسم به درازا بکشد و از زمان عکس یادگاری کم کند.

کد خبر: ۱۳۶۶۵۲
۱۰:۲۳ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱

«خیابانی» و هرج‌ومرج در ۳۰ دقیقه!

دیدارنیوز: اتفاقات عجیب و آبروریزی در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد تهران همچنان تیتر اول رسانه‌های ورزشی است. اینکه جواد خیابانی مجری مراسم چگونه برنامه ۳۰ دقیقه‌ای را به هرج و مرج تبدیل کرد؟

روز پنجشنبه در سالن همایش‌های برج میلاد مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی درحالی برگزار شد که در اواخر برنامه به دلیل دعوت‌های بی‌برنامه جواد خیابانی مجری مراسم از حاضرین در سالن برای حضور روی سِن برای گرفتن عکس یادگاری با جام با آبروریزی و اعتراض‌های نماینده فیفا به پایان رسید.

روی سن اتفاقاتی افتاد که باعث شد تا نماینده فیفا نسبت به این شرایط معترض شود و در نهایت هم کاپ را در جایگاه مخصوصش گذاشت و رفت. در این خصوص پیگیری‌ها گویای این است که به طور کلی برنامه رونمایی از کاپ فقط برای ۳۰ دقیقه برنامه ریزی شده بود و نمایندگان فیفا باید ساعت ۱۶ محل برج میلاد را ترک می‌کردند، اما نحوه اجرای جواد خیابانی باعث شد تا مراسم به درازا بکشد و از زمان عکس یادگاری کم کند.

طبق عرفی که نمایندگان فیفا در هر کشوری اجرا کرده اند حاضرین در مراسم رونمایی می‌توانند اقدام به گرفتن عکس یادگاری در گروه‌های مشخص شده کنند، اما نحوه دعوت خیابانی از حضار در مراسم باعث شلوغی بیش از حد و بی نظم روی سن شد و همین مسئله نماینده فیفا را نگران کرد و باعث شد که اعتراض کند.

از سویی با توجه به کش پیدا کردن مراسم بدون اینکه نوبت به خیلی از افراد برای گرفتن عکس برسد، جام در جایگاه مخصوص قرار گرفت. نمایندگان فیفا حتی ۱۰ دقیقه بیشتر از تایمی که در نظر گرفته بودند در سالن ماندند.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی