تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

انتقاد تند باران کوثری از صداوسیما در حمایت از پانته‌آ بهرام

باران کوثری ضمن حمایت از پانته‌آ بهرام، اقدام او برای دریافت دستمزد را عاملی دانست تا تهیه‌کنندگان بدانند موظف به پرداخت به موقع حقوق بازیگران هستند.

کد خبر: ۱۳۶۶۵
۱۳:۳۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - باران کوثری با انتشار تصویری از پانته‌آ بهرام دربار حواشی اخیر که بین این بازیگر و عوامل سریال «دلدادگان» در تلویزیون پیش آمد، در اینستاگرام نوشت: «بامزه است . همین رسانه ملی که امروز پایان یک سریالش جنجال شده و پانته‌آ بهرام بزرگ را مقصر می‌خوانند که باید بدون دستمزدش می‌مانده و به احترام مردم کار می‌کرده ، همان‌جایی است که به احترام مردم مهمان یکی از برنامه‌هایش با قصه‌های دروغین و جابه‌جا اشک مردم را درآورد و اعانه جمع کرد . همان جایی است که در حساس‌ترین شرایط سیاسی اجتماعی اخبار موضع‌دار و کذب نشان می‌داد.

همان جایی که مردم را آنقدر ساده و بی‌ظرفیت می‌پندارد که از لوگو تا تصویر هرآنچه را می‌تواند به طرق مختلف سانسور می‌کند . حالا با پرچم احترام به مردم سعی دارند بدحسابی تلویزیون را به گردن اسطوره‌ای مثل پانته‌آ بهرام بیندازند . گرچه شان پانته‌آ اجل است از این بازی‌ها . این‌ها چه می‌دانند تئاتر چیست ، بازیگری چیست ، این همه سال در تئاتر و سینما و همان سریال‌های تلویزیونی‌شان درجه یک ماندن چیست ؟ شما کجا و پانته‌آ کجا ؟ کاش همین کار پانته‌آ شروعی باشد برای تلویزیون و تهیه کننده‌گانش تا بدانند در مقابل عوامل سریال‌ها ( نه فقط بازیگرها ) مسئولند و دلیلی ندارد همه ماه‌ها دنبال حقشان بدوند . تلویزیون اگر به دنبال جذب مخاطب است ، بهایش را عوامل و بازیگران نباید بپردازند ...»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی