تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نشست بررسی برنامه های استراتژیك فناوری اطلاعات و ارتباطات باحضور مدیرعامل

در نشستی با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به همراه تعدادی از مدیران، معاونان و روسای واحدهای ستادی، طرح ها و برنامه های استراتژیک فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۳۶۶۰۵
۲۱:۰۴ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱

نشست بررسی برنامه های استراتژیك فناوری اطلاعات و ارتباطات باحضور مدیرعامل

دیدارنیوز - سرویس خوزستان: گزارش روابط عمومی؛ در این نشست که روز دوشنبه ۷ شهریورماه ۱٤٠۱ برگزار شد مهندس دانشی با اشاره به سرعت رشد فناورهای ارتباطی، بیان داشت: بر این اساس ضرورت دارد تا فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت به لحاظ ساختار سازمانی و بکارگیری تجهیزات، متناسب با سرعت پیشرفت این حوزه بروزرسانی و ارتقاء یابد.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحقق اهداف و برنامه ها گفت: با توجه به محدودیت منابع لازم است فناوری اطلاعات و ارتباطات مناطق نفتخیز نسبت به اولویت بندی طرح ها و پروژه های در دست اجرا اقدام نموده تا برای آنها بر اساس اولویت اقدامات لازم صورت پذیرد.

مهندس دانشی همچنین از مدیریت ها و واحدهای ذیربط خواست تا بر اساس اولویت نسبت به رفع نیازها و خواسته های فناوری اطلاعات و ارتباطات اقدام نمایند.

در این نشست آقای مهندس عباس رضایی رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات مناطق نفتخیز جنوب نیز با تقدیر از حضور مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی در این نشست گزارشی از برنامه های استراتژیک این بخش ارائه داد.

وی در این گزارش با ترسیم چشم انداز برنامه های فناوری اطلاعات و ارتباطات تا سال ۱٤٠٤، جذب نیروی انسانی متخصص، بهبود ساختار سازمانی، ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و افزایش منابع مالی را با توجه به سرعت روزافزون توسعه دانش در حوزه IT خواستار شد.

در این نشست که مدیران برنامه ریزی تلفیقی، منابع انسانی، امور مالی، تدارکات و امورکالا، عملیات ترابری، عملیات غیرصنعتی، معاون مدیر تولید، روسای مهندسی ساختار و بهره وری و HSE و مشاور و نماینده مدیرعامل در امور ساماندهی و ارتقای خدمات رفاهی حضور داشتند در خصوص پروژه ها و طرح های فناوری اطلاعات بحث و تصمیم گیری شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی