تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
مدیر شعب بانک مسکن خوزستان :

مسکن موتور محرکه اقتصاد است

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان گفت : یکی از اولویت‌های اصلی و شعار مهم دولت، همین نهضت ملی مسکن است

کد خبر: ۱۳۶۶۰۱
۱۷:۱۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱

مسکن موتور محرکه اقتصاد است

دیدارنیوز - سرویس خوزستان: شعب بانک مسکن استان خوزستان گفت : یکی از اولویت‌های اصلی و شعار مهم دولت، همین نهضت ملی مسکن است .
به گزارش خبرنگار نبض شهر ، یاور عسکری در اخرین روز از نمایشگاه هفته دولت که در نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد : در زمینه مسکن مهر استان برای بیش از ۱۲۰ هزار واحد مسکونی، تأمین مالی داشته ایم‌.

عسکری ، مبلغ تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن برای شهر اهواز را ۴۰۰ میلیون تومان و برای سایر شهرهای استان ۳۰۰میلیون تومان اعلام کرد.

وی افزود: اولویت با کسانی است سرپرست خانوار باشند و قبلاً از تسهیلات یارانه ای استفاده نکرده و سابقه دریافت تسهیلات مسکن و اراضی دولتی را نداشته باشند ‌

این مقام مسئول، با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب مشارکت خرید و قرض الحسنه پرداخت شده است اظهار کرد : طی ۵ ماهه اول امسال در زمینه تسهیلات بانک مسکن کشور که قالب خرید و ساخت مسکن است، بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال پرداختی طی پنج‌ماهه اول سال جاری داشتیم که ۵۰ درصد آن برای طرح نهضت ملی مسکن بود.

وی‌ افزود : برای نهضت ملی مسکن تاکنون ۱۲ هزار و‌۹۵۳ واحد مسکونی به بانک مسکن معرفی شدند که از این مجموعه ،عقد قرار داد برای ۶ هزار واحد با مبلغ قریب ۱۶ هزار میلیارد ریال بوده است.

*مسکن موتور محرکه اقتصاد است*

مدیر شعب بانک مسکن خوزستان در ادامه این نشست اظهار کرد : تسهیلات مسکن منجر به تولید یک واحد مسکونی می‌شود و حدود ۱۲۰ بخش بزرگ اقتصادی متصل به بخش مسکن هستند و می‌توان گفت بخش مسکن به عنوان موتور متحرکی اقتصادی یاد کرد.

عسکری تعداد شعب فعال بانک مسکن خوزستان را ۶۴ شعبه اعلام کرد و گفت : استاندارد پرداخت تسهیلات باید ۸۰ درصد باشد و‌ ما منابع را از دیگر استان ها جذب و‌ در خوزستان هزینه کردیم و این نسبت در بانک مسکن خوزستان ۱۶۴درصد است .

این مقام مسیول خاطر نشان کرد : در نهضت ملی مسکن برای خوزستان طی چهار سال باید تمام این تسهیلات را برای حدود ۲۴۰ هزار واحد مسکن انجام دهیم از این رو مردم می‌خواهیم در صورتی که صاحب زمین هستند در قالب خود مالک و یا تعاونی‌های مسکن از این تسهیلات استفاده کنند.

وی‌افزود : طرح نهضت ملی مسکن ۲۰ ساله برای تسهیلات تنفس پرداخت و اقساط آن لحاظ شده است ‌

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی