تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

کشف ۲.۵ میلیون قلم کالای قاچاق در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از دو و نیم میلیون قلم انواع کالای قاچاق در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

کد خبر: ۱۳۶۵۴۰
۱۲:۴۵ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱

کشف ۲.۵ میلیون قلم کالای قاچاق در پایتخت

دیدارنیوز: سرهنگ هدایت بهرامی، از اجرای تازه‌ترین مرحله از طرح سراسری و استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های گمرکی، دخانی و ترانزیتی خبر داد و گفت: در این طرح که طی ۷۲ ساعت گذشته به اجرا در آمد، نظارت و واپایش انبار‌ها و محل‌های دپو کالا در محدوده فرماندهی انتظامی تهران در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، گفت: در این طرح علاوه بر ماموران پلیس امنیت اقتصادی، تیم‌هایی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و سازمان تعزیرات حکومتی نیز مشارکت داشتند و در مجموع از ظرفیت ۱۴۰ اکیپ و تیم گشتی در اجرای آن بهره گرفته شد.

بهرامی به نتایج اجرای این طرح نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع در این مرحله از طرح ۱۷ باب انبار پلمپ و ‎۱۴ دستگاه خودرو نیز توقیف شد. همچنین ۴۶ نفر از افراد مرتبط با این جرائم و اقدامات مجرمانه نیز بازداشت شدند و در مجموع نیز ۳۹ پرونده در این خصوص تشکیل شده و به همراه متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از دو هزارمیلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌اجرای چنین طرح‌هایی با قوت در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد و ماموران با هرگونه اخلال و ایجاد ناامنی در فضای اقتصادی و بازار و اقدامات مشابه آن برخورد می‌کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی