تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سفر رئیس موساد به آمریکا برای گفتگو درباره «برجام»

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) به منظور گفتگو درخصوص توافق هسته‌ای ایران، به آمریکا سفر خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۶۳۶۰
۱۸:۰۱ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱

سفر رئیس موساد به آمریکا برای کارشکنی در «برجام»

دیدارنیوز: شبکه الجزیره اعلام کرد که دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به منظور مشارکت در نشست‌های محرمانه کمیته اطلاعاتی سنا درخصوص توافق هسته‌ای با ایران راهی واشنگتن می‌شود.

یک منبع سیاسی رژیم صهیونیستی در این بار گفت که این سفر از پیش برنامه ریزی شده بود و تصمیم آنی نیست و هدف از آن تاثیرگذاری بر مواضع آمریکا در پرونده هسته‌ای ایران است.

این در حالی است که روزنامه هاآرتص به تازگی از توبیخ رئیس موساد از سوی یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده بود. بنا بر گزارش این روزنامه لاپید از دیوید رئیس سازمان جاسوسی موساد خواسته است تا درخصوص اظهارات روز پنج‌شنبه خود درباره مذاکرات دولت جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) برای حصول توافق با ایران بر سر احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) توضیح دهد.

بارنیا گفته بود که دولت آمریکا برای دستیابی به توافق با ایران عجله می‌کند، توافقی که از نظر او وحشتناک است.

وی همچنین گفته بود که توافق هسته‌ای جدید با ایران، مانع از اقدام موساد علیه جمهوری اسلامی ایران برای محفاظت از منافع امنیتی اسرائیل نمی‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: موساد برجام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی