تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دریافت آثار جشنواره ملی فرهنگی هنری قرض‌الحسنه مهر ایران کلید خورد

دبیر جشنواره ملی فرهنگی هنری قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد: دریافت آثار شرکت‌کنندگان جشنواره همزمان با فرا رسیدن هفته دولت آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۳۶۳۰۲
۰۸:۴۴ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱

دریافت آثار جشنواره ملی فرهنگی هنری قرض‌الحسنه مهر ایران کلید خورد

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «روح‌الله قاسمیان» دبیر جشنواره ملی فرهنگی هنری قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در هفته دولت، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران میزبان خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ها خواهد بود و با رونمایی از پوستر و فراخوان جشنواره، رسماً دریافت آثار شرکت‌کنندگان آغاز خواهد شد.وی در ادامه به روند آماده‌سازی برنامه‌های دبیرخانه اشاره کرد و افزود: در طی چند ماه گذشته جلسات متعددی را با مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای هرچه بهتر برگزار کردن این رویداد برگزار کردیم و خوشبختانه توانستیم بسترسازی مناسبی برای برگزاری این جشنواره و تشکیل دبیرخانه دائمی فراهم آوریم.
قاسمیان گفت: بر این باوریم که برگزاری این جشنواره کمک شایانی به گفتمان‌سازی فرهنگ قرض‌الحسنه در بین آحاد مردم خواهد کرد و باعث رونق بیشتر فرهنگ قرض‌الحسنه در میان خانواده‌های ایرانی می‌شود و این خود گامی در راستای تحقق بانکداری اسلامی است.
شایان ذکر است که بانک قرض الحسنه مهر ایران اولین و بزرگ‌ترین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در ایران است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی