تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

عطایی: پیش‌بینی این رقابت سخت را داشتیم

پس از پیروزی بزرگ و نزدیک تیم ملی والیبال مردان کشورمان برابر آرژانتین در مسابقات قهرمانی جهان، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی اعلام کرد که پیش‌بینی این رقابت سخت و نفس‌گیر را داشت.

کد خبر: ۱۳۶۲۹۷
۰۸:۱۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱

عطایی: پیش‌بینی این رقابت سخت را داشتیم

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پیش‌بینی می‌کردیم که رقابت سختی در پیش داشته باشیم و دو تیم با اطلاعات و آگاهی خیلی خوب مقابل هم قرار گرفتند و با برنامه بازی کردند.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی در مورد پیروزی ۳ بر ۲ ایران برابر آرژانتین در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ اظهار داشت: مسابقه بسیار خوبی بود. در شروع این تورنمنت مهم، برابر تیم قدرتمند آرژانتین بازی داشتیم. پیش‌بینی می‌کردیم که رقابت سختی در پیش داشته باشیم و دو تیم با اطلاعات و آگاهی خیلی خوب مقابل هم قرار گرفتند و با برنامه بازی کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. دو تیم در بخش‌هایی از بازی دچار نوسان شدند. آرژانتین در ست دوم به‌رغم این‌که در امتیازات پیش بود، نتوانست رقابت را حفظ کند و ایران بر بازی مسلط شد. در ست چهارم این اتفاق برای تیم ایران افتاد، کنترل بازی را از دست دادیم و ست را واگذار کردیم.

عطایی با اشاره به کسب امتیاز در ست پنجم به نفع ایران عنوان کرد: خوشبختانه در این ست و در یک بازی پایاپای که شرایط سختی را برای بازیکنان ایجاد کرد، توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم و با پیروزی مسابقه را به پایان رساندیم.

وی ضمن تبریک به مردم ایران خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم نوسانات را به حداقل برسانیم، اما در این سطح مسابقات ممکن است چنین خطا‌هایی رخ دهد. این وضعیت برای تیم آرژانتین هم در ست دوم اتفاق افتاد، اما تلاش می‌کنیم خطا‌ها کمتر شود و برای مسابقات سخت پیش رو کم خطاتر و با ثبات بیشتری بازی کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی