تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

دلیل تاخیر «دیاباته» در پیوستن به پرسپولیس چیست؟

شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال در آستانه پیوستن به پرسپولیس است اما گفته می‌شود دلیل تاخیر او برای امضای قرارداد با سرخپوشان پایتخت، انتظار او برای پیش‌پرداخت از سوی باشگاه پرسپولیس است.

کد خبر: ۱۳۶۲۸۲
۱۹:۵۴ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

دلیل تاخیر «دیاباته» در پیوستن به پرسپولیس چیست؟

دیدارنیوز: با وجود خوب پیش رفتن مذاکرات، اما مهاجم اسبق استقلال هنوز با پرسپولیس قرارداد امضا نکرده است.

در پی مذاکرات صورت گرفته میان باشگاه پرسپولیس و شیخ دیاباته، این انتظار می‌رفت که مهاجم اسبق استقلال در روز‌های گذشته قراردادش را با پرسپولیس امضا می‌کرد، اما مشورت با خانواده دلیلی بود که این بازیکن با آن امضای قرارداد را چند روزی به عقب انداخت.

در همین راستا مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات با این مهاجم بلندقامت را ادامه دادند و به نکات مثبت هم رسیدند، اما همچنان دیاباته قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده و برخلاف اینکه گفته می‌شود او در روز‌های گذشته قرارداد اینترنتی را امضا کرده، اما دیاباته از این کار به یک دلیل سرباز زده است.

به نظر می‌رسد مشکل خانوادگی این مهاجم برای پیوستن به پرسپولیس برطرف شده، اما او برای امضای قرارداد امروز و فردا می‌کند که البته برخلاف برخی از اخبار منتشره مبنی براینکه دیاباته از پرسپولیسی‌ها وقت خواسته، اما اصل ماجرا اینجا است که این مهاجم منتظر پیش‌پرداخت از سوی باشگاه پرسپولیس است.

به نظر می‌رسد اگر این پیش‌پرداخت به حساب این بازیکن واریز شود دیاباته دیگر دلیلی برای امضا نکردن این قرارداد نخواهد داشت. به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس تا امشب یا نهایتاً فردا با یکی از بازیکنان مدنظرش (دیاباته و کاوه رضایی) قرارداد امضا خواهد کرد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی