تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

اعتراض دوباره استقلال به «صداوسیما»؛ درآمدت را شفاف منتشر کن!

باشگاه استقلال در اعتراض به صداوسیما بابت عدم پرداخت حق پخش غیرزنده و جلوگیری از درآمدزایی این باشگاه اعلام کرد: تلویزیون، یک بار درآمد خود از فوتبال را به صورت شفاف به اطلاع عموم برساند تا مشخص شود آیا این درآمد به باشگاه‌ها می‌رسد یا خیر!

کد خبر: ۱۳۶۲۵۷
۱۳:۵۹ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

اعتراض دوباره استقلال به «صداوسیما»؛ درآمدت را شفاف منتشر کن!

دیدارنیوز: باشگاه استقلال که این روزها به دلیل حق پخش با صداوسیما درگیر شده، امروز به صحبت‌های مطرح شده توسط مجری برنامه ورزش و مردم پاسخ داد و از صداوسیما درخواست کرد یک بار درآمد خود از فوتبال را به صورت شفاف به اطلاع عموم برساند.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده: «پاسخ باشگاه استقلال به صحبت‌های مطرح شده در برنامه ورزش و مردم:

باشگاه استقلال از فصل گذشته پیگیر حق پخش غیر زنده خود بوده و بر همین اساس نامه نگاری‌ها و جلسات بسیاری با مدیران صدا و سیما برگزار شده است.

متاسفانه نه تنها حق پخش محتوای زنده توسط صدا و سیما پرداخت نشده، بلکه از محتوای غیر زنده هم که در همه دنیا به عنوان یک اصل و حق، پذیرفته شده، خبری نیست.

علاوه بر این، متاسفانه تلویزیون تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی استقلال را هم نشان نمی‌دهد و به درآمدزایی باشگاه ضربه می‌زند. باشگاه استقلال از مسیر قانونی و اصولی، پیگیر حق خود و هوادارانش بوده و هست و این موضوع بر عکس گفته آقای پیمان یوسفی لج بازی نیست بلکه ایستادن بر حق و منطق است. لج بازی کاری است که شبکه سوم سیما و برنامه فوتبال برتر انجام می‌دهند و متاسفانه علاوه بر تضییع حقوق فوتبال، به هواداران هم با نوع پخش مسابقه توهین می‌کنند.

به اطلاع ایشان می‌رسانیم که همه مراحل قانونی لازم توسط باشگاه استقلال طی شده، اما متاسفانه تلویزیون حق پخش زنده و غیر زنده را پرداخت نمی‌کند و باشگاه استقلال هم راهی ندارد جز این که حقوق خود و هوادارانش را پیگیری نماید.

باشگاه استقلال پیشنهاد می‌کند تلویزیون، یک بار درآمد خود از فوتبال را به صورت شفاف به اطلاع عموم برساند تا مشخص شود آیا این درآمد به باشگاه‌ها می‌رسد یا خیر!

باشگاه استقلال وارد بورس شده و باید همه درآمد‌ها و هزینه‌هایش شفاف باشد، اما متاسفانه نه تنها حق پخش پرداخت نشده، بلکه جلوی درآمدزایی باشگاه هم گرفته می‌شود.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی