تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ضرورت افزایش سطح حفاظتی سرخه حصار و خجیر

افزایش اقدامات حفاظتی مناطق یکی از رویکرد‌های اولویت دار در محیط زیست طبیعی استان تهران است.

کد خبر: ۱۳۶۱۱۰
۱۰:۲۹ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱

 

ضرورت افزایش سطح حفاظتی سرخه حصار و خجیر

 

 

دیدارنیوز: سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در نخستین بازدید سرزده خود از پارک‌های ملی سرخه حصار و خجیر، بر ضرورت افزایش سطح حفاظتی این مناطق تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، علیرضا مزینانی بعد از ظهر روز گذشته در حاشیه بازدید از بخش‌هایی از پارک ملی خجیر و سرخه حصار گفت: یکی از اولویت‌ها و رویکرد‌های جدید مدیریتی در حوزه محیط زیست استان تهران، توجه بیشتر به موضوع مناطق طبیعی تحت حفاظت سازمان محیط زیست و افزایش ضریب حفاظت این مناطق است.

وی همچنین به لزوم اجرای اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری‌های حیات وحش بخصوص طاعون نشخوارکنندگان اشاره کرد و اظهار داشت: در خصوص شیوع بیماری حیات وحش، استان‌های همجوار باید بطور ویژه رصد شود و در این زمینه بحث نظافت، نگهداری و ضدعفونی از آبشخور‌ها و هر گونه اقدام مرتبط باید در اسرع وقت در سطح استان تهران بطور فراگیر به انجام رسد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین در ادامه از پاسگاه‌های محیط بانی جاجرود و باغشاد بازدید و با محیط بانان دیدار و گفتگو کرد.

مزینانی در این دیدار محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت را خط مقدم صیانت و حفاظت از مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست دانست و افزود: امنیت جانی و توجه به مسایل رفاهی محیط بانان و دیگر کارکنان خدوم از اولویت‌های اساسی رییس سازمان حفاظت محیط زیست بوده و در این رابطه مباحث مرتبط با محیط بانان بطور ویژه پیگیری خواهد شد.

وی در بازدید از حاشیه رودخانه جاجرود بر موضوع سامان بخشیدن به وضعیت نخاله‌های ساختمانی تخلیه شده در حاشیه این رودخانه تاکید کرد و گفت: باید اقدامات لازم برای حفاظت از این حوزه آبریز و مقابله با هرگونه آلودگی و تهدیدات محیط زیستی در این حوزه با قید فوریت صورت پذیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی