تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

آیا می توان پیج اینستاگرام را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کرد؟

اینستاگرام یک پلتفرم کامل برای کسب درآمد اینترنتی است. بسیاری از مردم در این شبکه اجتماعی مشغول به کسب و کار و کسب درآمد هستند.

کد خبر: ۱۳۶۰۴۵
۱۲:۲۹ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

دیدارنیوز: اینستاگرام یک پلتفرم کامل برای کسب درآمد اینترنتی است و بسیاری از مردم در این شبکه اجتماعی مشغول به کسب و کار و کسب درآمد هستند. با تمام ویژگی ها و کامل بودن این شبکه اجتماعی، آیا در بلندمدت می توان روی این شبکه اجتماعی حساب باز کرد؟ آیا یک پیج اینستاگرام می تواند یک پایه محکمی برای یک کسب و کار در بلندمدت باشد؟

پاسخ به این سوالات شاید برای کسی که در خارج از ایران زندگی می کند مثبت باشد یا حداقل با اطمینان بیشتری جواب مثبت بدهد. هر چند در آن کشورها هم دائما به علت تغییر نیاز ها و سبک زندگی مردم به صورت مستمر پلتفرم های اجتماعی مختلفی فراگیر می شود و نمی توان به صورت مطلق بیان داشت که شبکه اجتماعی اینستاگرام در 5 سال آینده وجود خواهد داشت یا خیر؟ مخصوصا با روی کار آمدن وب 3 و تغییراتی که می تواند در زندگی ما داشته باشد، توجه به این سوالات حیاتی تر می شود.

اما هدف از بیان این نکات و مسائل چیست؟

در این مقاله می خواهیم به شما این هشدار را بدهیم که شبکه اجتماعی اینستاگرام نمی تواند یک پایگاه محکم برای کسب و کار شما باشد. اینستاگرام در واقع باید یک بازوی کمکی برای کسب و کار شما باشد.

کسب و کار شما نباید به گونه ای باشد که با فیلتر شدن این شبکه اجتماعی یا بسته شدن آن به هر دلیلی دچار لطمه و صدمه شود. شما باید کسب و کار خود را بر روی یک بستر امن و مطمئن طراحی کنید تا موضوعاتی از این دست موجب نابودی کسب و کار شما نشود.

در واقع این خبر یک هشدار برای تمامی مالکین پیج های اینستاگرامی می باشد که بتوانند قبل از هر گونه اتفاقی کسب و کار خود را به یک بستر امن منتقل کنند.

اما راه حل چیست؟

شاید شنیده باشید که سایت بهترین و ایمن ترین پایگاه برای یک کسب و کار اینترنتی می باشد. اگر مالک سایت دچار خطا و انحراف نشود هیچگاه سایتش دچار تعطیلی نمی شود.

هر صاحب پیج فروشگاهی در اینستاگرام باید مالک یک وب سایت فروشگاهی باشد.

ضروری است که تمامی مالکان پیج های فروشگاهی در اینستاگرام اقدام به طراحی سایت نمایند. اگر کمی جستجو کنید روش های مختلفی برای ساخت سایت وجود دارد که برخی از این روش ها همچون استفاده از سایت ساز سریع تر و کم هزینه تر می باشد.

3 روش کلی ساخت سایت:

  1. اولین روش برای ساخت سایت که پر هزینه ترین و سخت ترین روش ممکن است طراحی سایت به صورت از بیس کدنویسی می باشد. در این روش برنامه نویس سایت با توجه به نیازهای فروشگاه اینترنتی اقدام به کدنویسی می کند. این روش برای کسانی مناسب است که ایده های خاصی در ذهن دارند که با روش های رایج طراحی سایت قابل پیاده سازی نیست. در این روش هزینه کار به شدت بالاست و همچنین وابستگی کارفرما به برنامه نویس در بیشترین میزان خود قرار دارد. به عبارتی برای هر گونه توسعه فروشگاه اینترنتی نیازمند برنامه نویس متخصص هستیم.
  2. دومین روش ساخت سایت که با سرعت بیشتری سایت را تحویل می دهد و به دانش فنی کمتری نسبت به روش قبل نیاز دارد، استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مثل ووکامرس، پرستاشاپ، مجنتو و... می باشد. در این روش با استفاده از این سیستم ها می توان بدون کدنویسی یک سایت فروشگاهی ایجاد کرد.
  3. سومین روش و آسان ترین روش ساخت سایت که هر فردی می تواند اینکار را انجام دهد و برای خود سایت طراحی کند استفاده از سایت ساز می باشد. در ادامه بیشتر این روش را توضیح می دهیم.

تبدیل پیج اینستاگرام به سایت با سایتی شو

چگونه پیج اینستاگرام خود را به سایت تبدیل کنیم؟

آن چه که در تیتر این خبر بیان شد این است که چگونه بتوانیم پیج اینستاگرام خود را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کنیم؟

در روش کلی باید یکی از 3 روش بالا را انتخاب کنید و با کلی هزینه بتوانید یک فروشگاه اینترنتی بسازید و محصولات خود را در آن وارد کنید و سایر پیش نیازهای یک فروشگاه اینترنتی همچون درگاه و... را تکمیل کنید.

اما می خواهیم یک روشی را به شما معرفی کنیم که در عرض 2 دقیقه، کل پیج اینستاگرام شما را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل می کند. شاید باور نکنید اما این موضوع واقعیت دارد و مردم در حال استفاده از این سرویس می باشند.

سایت ساز سایتی شو یکی از پیشتاز ترین پلتفرم های سایت ساز در ایران، یک ربات هوشمند اینستاگرام طراحی کرده است که کاملا بومی بوده و از بیس توسط برنامه نویسان ایرانی کد نویسی شده است.

با کمک این ربات، تمامی پست های شما تبدیل به محصول می شود و در قالب یک فروشگاه اینترنتی کامل در اختیار شما قرار می گیرد.

اکنون که با این روش ناب آشنا شدید حتما در کنار پیج اینستاگرام خود یک فروشگاه اینترنتی نیز بسازید و به تدریج مشتریان خود را به سمت سایت سوق دهید تا در زمانی که برای اینستاگرام یا سایر پلتفرم ها مشکلی پیش آمد کسب و کار شما دچار کمترین آسیب و صدمه شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی