تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اطلاعیه وزارت خارجه در مورد دانشجویان ایرانی شاغل در چین

اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه اعلام کرد که سفارت جمهوری خلق چین در تهران موافقت دولت آن کشور را برای صدور روادید تحصیلی برای دانشجویان ایرانی اعلام کرد.

کد خبر: ۱۳۶۰۱۹
۰۹:۱۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

اطلاعیه وزارت خارجه در مورد دانشجویان ایرانی شاغل در چین

دیدارنیوز: اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده از سوی وزارت امور خارجه، سفارت جمهوری خلق چین در تهران موافقت دولت آن کشور را برای صدور روادید تحصیلی برای دانشجویان ایرانی اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، در همین چارچوب ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان نیز موافقت خود را با تمدید مهلت خروج کرونایی برای دانشجویان مشمول غایب کشور‌های چین و روسیه که قبل از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ از کشور خارج شده و بصورت غیر حضوری مشغول به تحصیل شده و روادید آن‌ها بعد از تاریخ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ صادر گردیده باشد، تا ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ اعلام کرده است.

این موافقت شامل دانشجویان چین و روسیه که در جهت رعایت مقررات اعلامی از کشور خارج و در کشور‌های همسایه مستقر شده‌اند نیز می‌شود. این افراد بعد از دریافت روادید لازم مجاز به خروج از کشور خواهند بود.

در اطلاعیه اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه از دانشجویان مشمول غایب خواسته شده است، سریعا پس از دریافت روادید همراه مستندات تا تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۱ به اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه برای اعلام اسامی به سازمان وظیفه عمومی مراجعه نمایند.

در خاتمه این اطلاعیه تاکید شده است، این تسهیلات شامل دانشجویانی که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بدون خروج از کشور و بصورت آنلاین مشغول تحصیل شده‌اند، نمی‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی