تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
عباس‌زاده مشکینی مطرح کرد

تبادل زندانیان بین «ایران» و «آمریکا» طبیعی است

محمود عباس‌زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید تبادل زندانیان بین «ایران» و «آمریکا» طبیعی است و در این رابطه پیام‌هایی بین دو طرف رد و بدل شده.

کد خبر: ۱۳۵۷۲۴
۱۷:۴۴ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

تبادل زندانیان بین «ایران» و «آمریکا» طبیعی است

دیدارنیوز: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا کاملا طبیعی است و امر بعیدی نیست به ویژه اینکه در طول مذاکرات ایران به صورت غیر مستقیم و با واسطه مذاکره با آمریکایی‌ها داشته و پیام‌هایی رد و بدل شده است.

محمود عباس زاده مشکینی، درباره اینکه آیا قرار است زندانیان بین ایران و آمریکا تبادل شوند؟ گفت: اختصاصا نمی‌دانم که قرار است تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا صورت گیرد، اما در روابط بین‌الملل این امری مرسوم است و غیر طبیعی نیست که چند نفر زندانی بین دو کشور مبادله شوند.

وی مجددا درباره اینکه آیا این تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا است؟ گفت: معمولا همه کشور‌ها با هم تبادل زندانیان دارند. ایران و آمریکا دو کشور هستند که متقابلا زندانی‌هایی دارند. از طرف دیگر در حاشیه مذاکرات یک نوع مذاکره غیر مستقیم و با واسطه با آمریکایی‌ها داشتیم، پس بعید نیست و طبیعی است.

عباس زاده افزود: البته اینکه اختصاصا بدانم قرار است تبادل زندانی بین ایران و آمریکا صورت گیرد و چند نفر هستند و چه زمانی انجام می‌شود را اطلاعی ندارم، اما بطور کلی تبادل زندانیان طبیعی است به ویژه با توجه به اینکه در طول مذاکرات یک نوع گفت‌وگوی غیر مستقیم و با واسطه داشتیم و پیام‌هایی رد و بدل شد. باز هم می‌گویم که تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا کاملا طبیعی است و چیز بعیدی نیست.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی