تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ادعای اولیانوف؛ «روسیه» هرگز مانعی برای احیای برجام نبوده

میخائیل اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه در دور اخیر مذاکرات وین، گفته کشورش هرگز مانعی بر سر راه بازگرداندن برجام نبوده و نخواهد بود، این در حالی است که در دور قبلی مذاکرات وین و به گفته برخی مقامات اروپایی، روس‌ها به دلیل حمله نظامی به اوکراین خواستار این تضمین شده بودند که در روابط مسکو و تهران به دلیل تحریم‌های غرب خللی ایجاد نشود.

کد خبر: ۱۳۵۵۷۰
۱۷:۱۲ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

ادعای اولیانوف؛ «روسیه» هرگز مانعی برای احیای برجام نبوده

دیدارنیوز: میخائیل اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه درباره نقش این کشور در مذاکرات برجام بیان کرد که روسیه هرگز مانعی بر سر راه بازگرداندن برجام نبوده و نخواهد بود.

میخائیل اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه در خصوص متن پیشنهادی اتحادیه اروپا در دور اخیر مذاکرات وین در صفحه شخصی خود نوشت: «من از پیش نویس اتحادیه اروپا اطلاعی ندارم. متن روی میز توسط همه شرکت کنندگان در گفتگو‌های تهیه شده است. اتحادیه اروپا در ۸ آگوست تنها چند اصلاحیه در آن ارائه کرد.»

وی همچنین نوشت: «روسیه هرگز مانعی بر سر راه بازگرداندن برجام نبوده و نخواهد بود.»

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه نیز درباره مذاکرات اخیر وین گفت: «به طور مشخص درباره سه موضوع با آمریکا در حال تبادل پیام هستیم. به صراحت به آمریکا گفتیم اگر نظرات ما روی این سه موضوع که نظرات منطقی است، تامین شود آمادگی داریم وارد مرحله اعلام توافق بشویم و نشست جمع بندی را با حضور وزرای خارجه در وین برگزار کنیم. ما در همه مراحل مذاکره در موضوعاتی که می‌توانستیم انعطاف نشان دهیم، نشان دادیم. اکنون نوبت انعطاف طرف آمریکایی است.»

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در نشست خبری هفتگی خود اظهار کرد: «از نظر ما متن نهایی زمانی نهایی است که خطوط قرمز ما تضمین شده باشد و نفع کامل اقتصادی ایران تامین شود.»

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی