تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بورس دوباره «قرمز» شد

شاخص کل بورس امروز با ۳۴۴۷ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد رسید. ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری، فولاد مبارکه اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی شازند و سایپا نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

کد خبر: ۱۳۵۴۸۴
۱۳:۲۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

بورس دوباره «قرمز» شد

دیدارنیوز: روند حرکت بازار سرمایه امروز برخلاف روز گذشته نزولی بود و شاخص‌های این بازار قرمزپوش شدند.

شاخص کل بورس امروز با ۳۴۴۷ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم با کاهشی ۴۳۷ واحدی در رقم ۳۹۵ هزار و ۴۴۷ واحد ایستاد. در این بازار ۳۴۵ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری، فولاد مبارکه اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی شازند و سایپا نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز ۵۹ واحد کاهش یافت و رقم ۱۹ هزار و ۲۰۵ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۱۵۲ هزار معامله به ارزش ۱۱۱ هزار و ۲۱۶ میلیارد ریال صورت گرفت.

بیمه پاسارگاد و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت شیراز، بهمن دیزل و تولید برق عسلویه مپنا نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی