تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

رابرت مالی: هنوز توافقی صورت نگرفته؛ ما آماده بازگشت هستیم

«رابرت مالی»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اعلام کرد که توافقی در ارتباط با مسأله هسته‌ای ایران صورت نگرفته و چنین توافقی تا زمانی که تمامی مسائل حل و فصل نشود، وجود نخواهد داشت.

کد خبر: ۱۳۵۳۶۵
۰۸:۱۳ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

رابرت مالی: هنوز توافقی صورت نگرفته؛ ما آماده بازگشت هستیم

دیدارنیوز: نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت که توافقی در ارتباط با مسأله هسته‌ای ایران صورت نگرفته است و چنین توافقی تا زمانی که تمامی مسائل حل و فصل نشود، وجود نخواهد داشت.

مالی بدون اشاره به بدعهدی‌های کشورش در قبال برجام، مدعی شد که موضع آمریکا روشن است؛ در صورت تصمیم ایران برای بازگشت به تعهدات برجامی خود، ما آماده بازگشت به توافق هستیم.

مالی افزود که برای ما این بازگشت به لحاظ تسهیل‌هایی که باید در تحریم‌ها صورت بگیرد و گام‌هایی که ایران باید برای محدود کردن برنامه هسته‌ای خود بردارد، کاملا مشخص است.

راب مالی همچنین درباره گزارش اخیر «وال استریت ژورنال» مبنی بر اینکه در صورت همکاری ایران با آژانس اتمی، آمریکا و اروپا به بسته شدن پرونده تحقیقات این نهاد بین‌المللی از چند مکان در ایران کمک خواهند کرد، مدعی شد که ما هیچ فشاری بر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای کنار گذاشتن این موضوعات باقی مانده وارد نمی‌کنیم و پرونده این مسائل تنها زمانی بسته خواهند شد که ایران از نظر فنی پاسخ‌های معتبری را به آژانس ارائه دهد.

وی افزود که ما هیچ‌گونه مذاکره‌ای در خصوص پایین آوردن استاندارد‌های خود برای تجارت شرکت‌های اروپایی یا دیگر کشور‌ها با ایران انجام نداده‌ایم و آن‌ها باید به تحریم‌هایی که توسط ما اعمال شده است، احترام بگذارند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی