تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

سازمان منطقه آزاد اروند امنیت شغلی کارکنان دروازه های منطقه را تضمین می کند

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگوی تلفنی با برنامه خبر شبانگاهی سیمای مرکز آبادان، گفت: در خصوص امنیت شغلی کارکنان گیت های هفتگانه منطقه آزاد اروند، جای هیچ گونه نگرانی نیست و سازمان منطقه آزاد اروند امنیت شغلی این افراد را تضمین می کند.

کد خبر: ۱۳۵۳۰۸
۱۰:۳۰ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

سازمان منطقه آزاد اروند امنیت شغلی کارکنان دروازه های منطقه را تضمین می کند

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی خانی در پاسخ به این پرسش که بعضی از کارکنان دروازه های ورودی منطقه آزاد اروند نسبت به مرخصی اجباری ۱۳۰ نفر از افراد شاغل در دروازه های هفتگانه منطقه ابراز گلایه نمودن و خواستار رفع بلاتکلیفی در این زمینه شدند، اظهار داشت: موضوع دروازه ها در اکثر مواقع مورد بحث و مناقشه بوده است، اما باید متذکر شوم این عزیزان همچنان در پروژه مشغول به کار هستند.
عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، افزود: اینکه بعضی از ایام اتفاق می افتاد که کارکنان این بخش ها به مرخصی بروند بنا به تدبیر مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند بوده و یک تصمیم کاملا مدیریتی محسوب می شود.
خانی با بیان اینکه طی جلسات حضوری و تلفنی با کارکنان محترم این مجموعه ها موضوعات مختلفی از جانب آنها مطرح شده، تصریح کرد: این افراد با توجه به سابقه کاری ۶ ساله همچنان در محل کار خود حضور دارند، اما اینکه در نحوه مدیریت این نیروها بعضا تصمیمیاتی گرفته می شود به معنای خلل حضور آنها در محل کارشان نیست بلکه صرفا یک تصمیم مدیریتی است که بنا بر آن یا افراد مذکور به محل دیگری جابه جا می شوند و یا مأموریتی به آنها محول شود.
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند در پایان، تأکید کرد: اما در خصوص امنیت شغلی کارکنان گیت های هفتگانه منطقه آزاد اروند، جای هیچ گونه نگرانی نیست و سازمان منطقه آزاد اروند امنیت شغلی این افراد را تضمین می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی