تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قیمت «بنز» و «بی‌ام و» در ایران؛ سری ۷ از ۱۱ میلیارد گذشت!

ارزش پول کشورمان برابر دلار به حدی افت کرده که چند هزار دلار برای یک خودرو، با چند میلیارد تومان برابری می‌کند و به این ترتیب برخی خودروهای محبوب «بنز» و «ب‌ام و» که لاکچری هم نیستند، در ایران با قیمت نجومی عرضه می‌شوند.

کد خبر: ۱۳۵۲۹۲
۱۸:۱۱ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

قیمت بنز و بی‌ام و در ایران؛ سری ۷ از ۱۱ میلیارد گذشت!

دیدارنیوز: قیمت خودرو‌های وارداتی طی ماه‌های اخیر به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد. در ادامه می‌توانید آخرین قیمت بنز و بی ام و در بازار ایران را مشاهده کنید.

بررسی‌ها از بازار خودرو‌های وارداتی در ایران حاکی از آن است که قیمت این خودرو‌های خارجی به خصوص محصولات خودروسازان آلمانی بنز و بی ام و طی ماه‌های اخیر به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

در ادامه لیست آخرین قیمت بنز و بی ام و در بازار ایران را مشاهده می‌کنید:

قیمت بنز و بی‌ام و در ایران؛ سری ۷ از ۱۱ میلیارد گذشت!

طبق بررسی بازار ایران، قیمت بی ام وی سری ۲ اکتیوتورر ۲۱۸ i مدل ۲۰۱۸ از ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در فروردین امسال به ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در مردادماه افزایش پیدا کرده است. قیمت بی ام و سری ۷، ۷۳۰ li مدل ۲۰۱۸ نیز از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در فروردین امسال به ۱۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

قیمت بی ام و سری ۳ سدان ۳۳۰ i نیز به ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در مرداد ماه رسیده که نسبت به فروردین ماه از افزایش ۵۵۰ میلیون تومانی حکایت دارد. در میان خودرو‌های بنز هم شاهد افزایش قیمت چشمگیری هستیم؛ برای مثال قیمت بنز کلاس E E ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ از ۷ میلیارد تومان در فروردین ماه امسال به ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در مردادماه افزایش پیدا کرده است.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی