تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شاخص بورس نزولی شد

شاخص کل بورس تهران امروز (چهارشنبه، ۱۹ مردادماه) با سه هزار و ۴۷۳ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۸ هزار واحدی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۳۵۲۸۱
۱۴:۴۱ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

شاخص بورس نزولی شد

دیدارنیوز ـ شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۳۴۲ واحد کاهش به ۳۸۹ هزار و ۶۰۲ واحد و شاخص قیمت با ۸۰۴ واحد افت به ۲۳۳ هزار و ۴۹۳ واحد رسید.

شاخص بازار اول، ۲ هزار و ۷۰۱ واحد و شاخص بازار دوم ۶ هزار و ۵۱۴ واحد کاهش را ثبت کردند.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از چهار میلیارد و ۵۸۳ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۴ هزار و ۹۴۶ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۸۴۰ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۳۸۸ واحد، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) با ۳۱۷ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۲۱۱ واحد و ذوب آهن اصفهان (ذوب) با ۱۶۵ واحد با تاثیر مثبت بر شاخص بورس همراه شدند.

همچنین معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۴۷۵ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با ۴۷۵ واحد، ایران خودرو (خودرو) با ۴۷۰ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۴۶۱ واحد و پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۴۰۱ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

بر پایه این گزارش، امروز نماد سایپا (خساپا)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (خگستر)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، پتروشیمی فناوران (شفن) و ایران خودرو (خودرو) در نماد‌های پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه یک میلیارد و ۹۲ میلیون برگه سهم به ارزش ۲ هزار و ۸۸۶ میلیارد ریال دادوستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۶۱ واحد افزایش داشت و به ۱۹ هزار و ۱۵۰ واحد رسید.

در این بازار ۲ میلیارد و ۱۹۳ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۱۳۲ هزار و ۲۷ نوبت بود.

نماد‌های بیمه پاسارگاد (بپاس)، بیمه اتکایی ایرانیان (اتکای))، پویا زرکان آق دره (فزر) و تامین سرمایه دماوند (تماوند) با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند.

همچنین پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، پالایش نفت شیراز (شراز)، بهمن دیزل (خدیزل)، تولید نیروی برق دماوند (دماوند)، فرابورس ایران (فرابورس) و پالایش نفت لاوان (شاوان) تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی