تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازی‌های قونیه؛ فصیحی، تفتیان و ابارقی در نیمه‌نهایی

فرزانه فصیحی با ثبت زمان ۱۱:۲۴ ثانیه در رقابت دو ۱۰۰ متر بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی (بازی‌های قونیه) بعنوان نفر نخست از گروه خودش راهی مرحله نیمه نهایی شد.

کد خبر: ۱۳۵۱۲۷
۱۸:۴۴ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

بازی‌های قونیه؛ فصیحی، تفتیان و ابارقی در نیمه‌نهایی

دیدارنیوز: دقایقی پیش در جریان مسابقات دو و میدانی پنجمین دوره از بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، فرزانه فصیحی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، فرزانه فصیحی با ثبت زمان ۱۱:۲۴ ثانیه در رقابت دو ۱۰۰ متر بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی بعنوان نفر نخست از گروه خودش راهی مرحله نیمه نهایی شد.

مرحله نیمه نهایی این مسابقه فردا برگزار خواهد شد.

گفتنی است به علت مثبت بودن سرعت باد (بیش از ۲ متر ثانیه) این رکورد بعنوان رکورد ملی ثبت نخواهد شد. در این گروه دوندگان ترکیه و قزاقستان بعنوان نفرات دوم و سوم از خط پایان عبور کردند.

تفتیان و ابارقی به مرحله نیمه نهایی ۱۰۰ متر صعود کردند

در جریان مسابقات دو و میدانی پنجمین دوره از بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، حسن تفتیان و محمد حسین ابارقی با نمایشی زیبا به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

حسن تفتیان با ثبت زمان ۹.۸۸ ثانیه و محمد حسین ابارقی با زمان ۱۰.۲۲ ثانیه بعنوان دو نماینده کشورمان در دو ۱۰۰ متر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

ضمنا به علت مثبت بودن سرعت باد (بیش از ۲ متر ثانیه) رکورد حسن تفتیان بعنوان رکورد ملی ثبت نخواهد شد. مرحله نیمه نهایی این مسابقه فردا برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی