تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
هواشناسی از دمای بالای ۵۰ درجه خبر داد؛

احتمال تعطیلی سه شنبه و چهارشنبه در اهواز و برخی شهرستان های خوزستان به دلیل گرمای بالای ۵۰ درجه

با خبر مدیرکل هواشناسی مبنی بر وقوع دمای بالای ۵۰ درجه در روزهای آتی، احتمال اعلام تعطیلی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای حفظ سلامتی مردم و همچنین مدیریت مصرف برق قوت گرفته است.

کد خبر: ۱۳۵۱۲۳
۱۷:۵۵ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

پیش‌بینی دمای بالای ۵۰ درجه  سه شنبه و چهارشنبه در اهواز

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: با خبر مدیرکل هواشناسی مبنی بر وقوع دمای بالای ۵۰ درجه در روزهای آتی، احتمال اعلام تعطیلی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای حفظ سلامتی مردم و همچنین مدیریت مصرف برق قوت گرفته است. این دمای هوا، می تواند سلامتی شهروندان را به مخاطره بیندازد. همچنین در روزهای اخیر برخی شهرهای استان با قطع برق های طولانی مواجه شده اند.
مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع دماهای ۵۰ درجه و بالاتر در استان از امروز خبر داد.
محمد سبزه‌زاری  اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های هواشناسی تا اواخر هفته جاری به ویژه در نیمه شرقی جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی  خواهد شد.
وی افزود: در این ایام در بعد از ظهرها به دلیل شاخص‌های بالای ناپایداری احتمال وقوع رگبارو رعد و برق، تندبادهای لحظه‌ای در مناطق و ارتفاعات شرقی، جنوب شرقی و شمال شرقی و وزش بادهای متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک محلی به ویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی وجود دارد.
سیزه‌زاری افزود: از امروز تا اواخر هفته جاری وقوع دماهای ۵۰ درجه و بالاتر در اغلب نقاط استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود. موج گرما دست کم تا اوایل هفته آینده در سطح استان تداوم دارد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۵۱ و دهدز با  ۲۲.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۳۴.۵ و ۴۸.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی