تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جریمه «۱۰ هزار دلاری» تیم امید قطعی نیست

پس از انصراف تیم فوتبال امید ایران از حضور در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، خبر جریمه ۱۰ هزاری دلاری تیم امید مطرح شد، اما کیکاوس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک می‌گوید هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

کد خبر: ۱۳۵۰۴۸
۱۲:۱۴ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

جریمه «۱۰ هزار دلاری» تیم امید قطعی نیست

دیدارنیوز: دبیرکل کمیته ملی المپیک از مکاتبه ایران با ستاد بازی‌های کشور‌های اسلامی و قطعی نبودن جریمه تیم فوتبال امید خبر داد.

پس از انصراف تیم فوتبال امید ایران از حضور در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، عنوان شد کمیته ملی المپیک ایران ۱۰ هزار دلار جریمه شده و علاوه بر آن مبلغ ۱۵ تا ۲۰ هزار دلاری پرداخت شده جهت اسکان تیم فوتبال امید در دهکده بازی‌ها نیز به ایران بازگردانده نمی‌شود.

کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران در واکنش به جریمه دلاری امید‌ها گفت: این موضوع در دست پیگیری است و مکاتبه‌ای هم با امضای صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران به ستاد بازی‌ها ارسال شده است. در حال حاضر منتظر پاسخ مسئولان ستاد بازی‌ها هستیم و هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

گفتنی است پیش از این سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص انصراف تیم ملی امید از حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی و این‌که آیا جریمه‌ای متوجه ایران نخواهد شد گفته بود: سرپرست کاروان ایران در حال مذاکره با ستاد برگزاری بازی‌ها است و با توجه به این‌که کرونا مسئله اول تیم ملی است، می‌تواند توجیه قانع‌ای‌کننده باشد. فکر نمی‌کنم جریمه‌ای متوجه ما باشد.

وی، اما تاکید کرده بود ممکن است پول پرداخت شده برای اسکان تیم فوتبال امید در دهکده بازی‌ها به ایران برگردانده نشود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی