تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
طاهری رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان در جمع سیل زده گان باغملک خبر داد:

شرکت فولاد خوزستان، اولین شرکت یاری‌رسان به مردم شریف باغملک در پی بروز بحران مونسون

رضا طاهری رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان با حضور در مناطق سیل زده باغملک در پی بحران مونسون ضمن ابراز همدردی گفت: در دو سال گذشته کشور علاوه بر بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله، گرفتار شیوع ویروس کرونا هم شدیم و شرکت فولاد خوزستان در راستای رسالت مسئولیت های اجتماعی خود برای بحران ها همیشه با انجام تکالیف اجتماعی ویژه خود در کنار مردم عزیز استان بوده است.

کد خبر: ۱۳۵۰۱۷
۰۰:۰۸ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

شرکت فولاد خوزستان، اولین شرکت یاری‌رسان به مردم شریف باغملک در پی بروز بحران مونسون

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: رئییس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان اظهار کرد: تدوین استراتژی مسئولیت های اجتماعی این شرکت همسو با اهداف کلان آن در مسیر افزایش ظرفیت‌ها و افزایش تنوع و کیفیت محصولات بوده و توانسته در سال های اخیر بیشترین میزان تولید و ارزآوری را برای کشور به همراه داشته باشد که به نوعی با امنیت اقتصادی کشور در شرایط تحریم هم ارتباط داشته است، بنابراین می توان گفت که شرکت فولاد خوزستان همواره در قبال جامعه‌ و استان مسئولانه‌ عمل کرده است؛ از این رو در همه اهداف و ساختار خود مسئولیت اجتماعی را در نظر گرفته است.
طاهری با اشاره به خدمات ارائه شده شرکت در قالب کمک های امدادی در بحران سیل باغملک در پی بحران مونسون عنوان کرد: در همین راستا شرکت فولاد پیشتاز تر از همیشه در قبال مسئولیت های اجتماعی خود در فاز اول ۵۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰۰ هزار بسته آب معدنی برای سیل زدگان توزیع کرده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان در پایان گفت: واحد مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان تا رفع مشکلات بعد از سیل در کنار مردم بوده و آماده است تا کمک‌های لازم و ضروری دیگری را برای رفاه و آرامش مردم در نقاط آسیب دیده توزیع نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی