تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیام پرسپولیس به هوادارانش؛ نگران نباشید، با یک مهاجم توافق کرده‌ایم!

در آستانه شروع لیگ برتر فوتبال کشورمان، پرسپولیس هنوز نتوانسته یک مهاجم خارجی جذب کند اما مسوولان این باشگاه می‌گویند مذاکرات ادامه دارد و با یک گزینه توافق اولیه انجام شده است.

کد خبر: ۱۳۴۹۹۳
۱۷:۳۳ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

پیام پرسپولیس به هوادارانش؛ نگران نباشید، با یک مهاجم توافق کرده‌ایم!

دیدارنیوز: پس از طولانی شدن روند جذب مهاجم خارجی، باشگاه پرسپولیس به هواداران خود اعلام کرد که مذاکرات برای خرید مهاجم همچنان ادامه دارد.

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «پرسپولیس در هماهنگی بین مدیریت و کادر فنی، حتما در راستای تقویت خط حمله، نسبت به جذب مهاجم مورد نظر از میان گزینه‌های موجود اقدام می‌کند.

این باشگاه با توجه به سوالات هواداران و رسانه‌های محترم به اطلاع می‌رساند؛ اقدام برای جذب مهاجم طبق برنامه کادر فنی و با پیگیری نظر سرمربی در حال انجام است.

پرسپولیس در حال حاضر مهاجمان خوبی را در اختیار دارد، ولی برخلاف شایعات، جذب مهاجم نیز برای تقویت خط حمله در دستور کار و مسایل مربوط به آن در حال انجام است. در این ارتباط، با دو، سه گزینه به طور همزمان در حال مذاکره هستیم و به محض نهایی شدن مذاکرات، اطلاع‌رسانی درباره آن انجام خواهد شد.

هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند خط حمله پرسپولیس در تعامل مدیریت باشگاه و کادر فنی با یکدیگر، حتما تقویت خواهد شد.

در حال حاضر، مذاکره با یک گزینه جدی‌تر و توافق اولیه حاصل شده است و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا خواسته کادر فنی برآورده شود.

در ارتباط با این موضوع، انتشار مطالبی، چون مخالفت باشگاه با درخواست‌های بازیکنان و پیشنهاد‌های مطرح شده تکذیب می‌شود. به همین علت از هواداران عزیز نیز تقاضا می‌شود به شایعات توجه نکنند و اخبار را از طریق رسانه‌های باشگاه دنبال کنند. بی‌تردید باشگاه تلاش دارد با در نظر گرفتن جمیع شرایط و مصالح پرسپولیس، در این مسیر قدم بردارد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی