تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تروئیکای اروپا: ایران تصمیم نهایی خود درباره «برجام» را اعلام کند

تروئیکای اروپا، طی بیانیه‌ای مشترک، از ایران خواستند هرچه زود در خصوص بازگشت به توافق هسته‌ای، تصمیم نهایی خود را اعلام کند. سه کشور اروپایی (آلمان، انگلیس و فرانسه) با تلاش برای انداختن توپ در زمین ایران، اعلام کرده‌اند که «متن توافق روی میز است».

کد خبر: ۱۳۴۹۴۵
۰۸:۵۹ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

تروئیکای اروپا: ایران تصمیم نهایی خود درباره «برجام» را اعلام کند

دیدارنیوز: سه کشور اروپایی عضو برجام طی بیانیه‌ای مشترک، بدون اشاره به بدعهدی‌های آمریکا و مواضع منفعلانه خود در قبال برجام، از ایران خواستند هرچه زود در خصوص بازگشت به توافق هسته‌ای، تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

سه کشور اروپایی عضو برجام طی بیانیه‌ای مشترک، بدون اشاره به بدعهدی‌های آمریکا و مواضع منفعلانه خود در قبال برجام، از ایران خواستند هرچه زود در خصوص بازگشت به توافق هسته‌ای، تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

در این بیانیه بدون اشاره به زیاده‌خواهی‌های طرف غربی، از ایران خواسته شده است، آنچه «خواسته‌های غیرواقعی و فرابرجامی از جمله مسائل نظارتی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی» خوانده شده است را کنار بگذارد.

در این بیانیه که هم‌زمان با دومین روز از بازگشت هیأت‌های مذاکره‌کننده به وین صادر شد، ادعا شده است که این گفتگو‌ها به معنای دور جدیدی از مذاکرات نیست بلکه تنها بحث‌های فنی درباره واکنش ایران به متنی است که توسط «جوزپ بورل» هماهنگ‌کننده ارشد مذاکرات احیای برجام، برای تصمیم‌گیری نهایی ارائه شده و مسأله اصلی بین ایران و آمریکاست.

سه کشور اروپایی با تلاش برای انداختن توپ در زمین ایران، اعلام کرده‌اند که «متن توافق روی میز است» و ایران باید همین حالا و در حالی که هنوز امکان آن وجود دارد، تکلیف دستیابی به توافق را مشخص کند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی