تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مشکلات مدیریتی و مالی گریبان‌گیر تیم های صنعت نفت خوزستان است

باریکن سابق تیم ملی اظهار کرد: مشکل اصلی در هر دو تیم صنعت نفت بحث بودجه است که طی چند ساله اخیر به درستی هزینه نشده است و این عامل اصلی باعث می‌شود این دو تیم بخصوص نفت مسجد سلیمان انتظارات بازیکنان خود را بر آورده نکند.

کد خبر: ۱۳۴۹۳۸
۲۱:۰۵ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

مشکلات مدیریتی و مالی که گریبان‌گیر تیم های صنعت نفت خوزستان است

دیدارنیوز_سرویس خوزستان: افشین حاجی پور باریکن سابق تیم ملی در گفتگو با خبرنگار دیدارنیوز در شرح وضعیت تیم نفت آبادان تصریح کرد: در خصوص باشگاه تیم نفت آبادان با در نظر گرفتن تغییرات در مدیریت کادر فنی و بازیکنان این باشگاه که هرساله صورت می‌گیرد در نهایت جایی در انتهای جدول لیگ برتر کشور برای خود پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: تیم صنعت نفت آبادان به دلیل اینکه یکی از تیم‌های مردمی  و ریشه دار آبادان است و به دلیل وجود هواداران زیادی که از این تیم حمایت می‌کنند هیچ موقع استرس افتادن به لیگ  پایین‌تر را نداشتند.

حاجی پور در خصوص مشکلات اساسی این تیم اظهار کرد: از عمده‌ترین مشکلات این تیم بحث مالی است که هر ساله گریبان‌گیر تیم بوده است و توانسته تیم را وارد حاشیه کند. صنعت نفت  هم کادرش هم اکثر بازیکنانشان تغییرات زیادی کرده‌اند. اما این شهر سرشار از بازیکنان و جوانان با استعداد است که هر سال به دادِ این تیم محبوب می‌آیند.

وی بیان کرد: تیم‌های نفت آبادان و مسجدسلیمان هیچ موقع بازیکنان بزرگی را خریداری نکردند اما در عوض جوانانی از تیم‌های پایه جذب کرد که بعد از دو یا سه فصل تبدیل به بازیکنان  بزرگ می‌شوند واین تیم را ترک می‌کنند تا به تیم‌های  بزرگ‌تری چون استقلال و پرسپولیس بپیوندند.

حاجی پور افزود: مشکل اصلی در هر دو تیم صنعت نفت بحث بودجه است که طی چند ساله اخیر به درستی هزینه نشده است و این عامل اصلی باعث می‌شود این دو تیم بخصوص نفت مسجد سلیمان  انتظارات بازیکنان خود را بر آورده نکند.

وی تصریح کرد: هواداران خوب این دو تیم  بارها صدای اعتراضات خود را به گوش مسئولین رسانند اما متاسفانه هرساله این مشکل بودجه تکرار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی