تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کمک‌ ۳۰ میلیاردی خیریه نیک گامان برای تجهیز کامل ۳۵ هنرستان در مناطق کم برخوردار

موسسه خیریه نیک گامان، مبلغ ۳۰ میلیارد ریال کمکِ هدفمند برای تجهیز کامل ۳۵ هنرستان در مناطق کم برخوردار سه استان کشورمان هزینه کرده است.

کد خبر: ۱۳۴۹۲۳
۱۰:۲۵ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

کمک‌۳۰ میلیاردی خیریه نیک گامان برای تجهیز کامل ۳۵ هنرستان در مناطق کم برخوردار

دیدارنیوز: موسسه خیریه نیک گامان ۳۰ میلیارد ریال کمکِ هدفمند برای تجهیز کامل ۳۵ هنرستان در مناطق کم برخوردار سه استان کشور، در راستای عملیاتی کردنِ سیاست گسترشِ مهارت آموزی در نظام آموزش و پرورش در آستانه‌ی سال تحصیلی ۱۴۰۱ هزینه کرد.

دکتر اشکان تقی پور عضو هیئت مدیره "مجمع خیرین کشور" و مدیر عامل "موسسه خیریه نیک گامان" در مصاحبه با دیدار نیوز گفت: طی ۶ ماه گذشته پیرو طرح خِرَدمحور و تماما عام المنفعه‌ی "سلامت و مهارت" به یاری خیرین موسسه، در کنار تجهیز کامل ۲۰۰ خانه بهداشت در روستا‌های کم‌برخوردار مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ۵ شهرستان استانِ سیستان بلوچستان، موسسه توانست ۳۲ هنرستان در این استان، ۲ هنرستان در استان همدان و ۱ هنرستان در شهرستان ساریِ استان مازندران و مجموعا ۳۵ هنرستان را با کمک ۳۰ میلیارد ریالی خیرین موسسه در حوزه‌ی آموزش به شکل برنامه محور و با نیازسنجی دقیق مددکاران موسسه و تسهیل گری و هماهنگی دلسوزانه‌ی سازمان نوسازی مدارس کشور و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به طور کامل تجهیز کند.

چهره ماندگار مدرسه سازی کشور در سال ۱۳۹۹ در این باره افزود: کارگاه‌های رشته‌های کامپیوتر، تاسیسات گازرسانی، نقشه کشی و معماری، مکانیک، طراحی دوخت، گرافیک، آشپزی و خیاطی و کارگاه‌های رشته‌های دیگر این هنرستان‌ها پس از اعلام نیاز و اولویت بندی یک به یک، پس از تایید مددکاران موسسه، تایید اداره کل نوسازی استان‌ها و در نهایت سازمان نوسازی مدارس کشور به شکل کاملا مردم نهاد و مردمی تهیه و با نظارت دقیق موسسه و اداره کل آموزش و پرورش هر استان و سازمان نوسازی مدارس کشور در ۳۵ هنرستان مذکور مستقر و نصب شدند.

این عضو کارگروه بین الملل جامعه خیرین مدرسه کشور افزود: در مهرماه سال ۱۴۰۱ در حوزه‌ی آموزشِ موسسه علاوه بر افتتاح پنجاهمین مدرسه‌ی "موسسه خیریه نیک گامان جمشید" در کشور، رو نمایی از تجهیزات نصب و راه اندازی شده موسسه نیز در ۳۵ هنرستان کشور انجام می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی