تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حواشی هیات فوتبال خوزستان همچنان ادامه دارد؛

عبدالکاظم طالقانی در مراسم تودیع ومعارفه حاضر نشد

عزل رئیس هیات فوتبال خوزستان و انتخاب سرپرست جدید، حواشی زیادی به دنبال داشته و در آخرین مورد، عبدالکاظم طالقانی در مراسم تودیع خود و معارفه جانشینش شرکت نکرد.

کد خبر: ۱۳۴۸۹۳
۲۳:۵۷ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

عبدالکاظم طالقانی در مراسم تودیع ومعارفه حاضر نشد

دیدارنیوز_سرویس خوزستان: پس از انتخاب سرپرست هیات فوتبال خوزستان و عزل عبدالکاظم طالقانی رییس پیشین هیات فوتبال، با توجه به اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان به ایشان و مجموعه هیات فوتبال، طالقانی درجلسه تودیع و معارفه حاضر نشدند و معارفه با حضور معاون تربیت بدنی استان برگزار شد.
پس از آن بود که طی نامه‌ای از عبدالکاظم طالقانی خواسته شد که در ساعت ۱۷ همان‌روز برای تحویل و تحول هیات فوتبال با حضور نمایندگان اداره کل تربیت بدنی و سرپرست جدید، حضور یابد، اما او و عوامل فعلی هیات فوتبال، حضور پیدا نکردند.

بی اعتنایی به قانون توسط فردی که ۸ سال رییس هیات فوتبال استان خوزستان بوده دور از انتظار است. باید منتظر ماند و دید نهادهای نظارتی و قانونی نسبت به این بی اعتنایی چه تصمیمی خواهند گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی