تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

برکناری طالقانی؛ آل‌کثیر سرپرست هیأت فوتبال خوزستان شد

در فاصله کمتر از یک ماه به برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان خوزستان، عبدالکاظم طالقانی از ریاست این هیأت برکنار شد تا یکی دیگر از چهره‌های فوتبال خوزستان جانشین او شود.

کد خبر: ۱۳۴۸۴۲
۱۱:۱۶ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

برکناری طالقانی؛ آل‌کثیر سرپرست هیأت فوتبال خوزستان شد

دیدارنیوز_خوزستان: در حالی که موضوع انتخابات فدراسیون فوتبال و احتمال رد صلاحیت مهدی تاج به دلیل پرونده ویلموتس بحث روز فوتبال ایران است، رئیس هیأت فوتبال خوزستان که آخرین متهم باقیمانده از پرونده قرارداد ویلموتس در ساختار مجمع و فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود، برکنار شد.
البته دوره ریاست چهار ساله عبدالکاظم طالقانى در خردادماه سال جارى به پایان رسیده بود اما او تمایلی به برگزارى انتخابات هیئت فوتبال خوزستان از خود نشان نداد و قصد ترک این سمت را نداشت تا شاید بتواند به دلیل حضور در هیأت رئیسه فدراسیون سابق، مجددا این سمت را در انتخابات پیش‌رو به دست بیاورد. اما امروز طالقانی برکنار شد و عبدالعظیم آل‌کثیر از داوران سابق و سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال خوزستان به عنوان سرپرست جدید این هیئت و جانشین رئیس غیرقانونى این هیأت معرفی شد تا حضور او به عنوان کاندیدای انتخابات استانی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.
به زعم برخی از رسانه‌ها، بعد از عزل بهاروند به عنوان سرپرست سازمان لیگ، حالا با برکنارى طالقانى آخرین متهم باقیمانده از پرونده ویلموتس هم از هیئت رئیسه سابق در مجمع فدراسیون فوتبال نیز کنار رفته تا هیچ یک از هشت متهم این پرونده در ساختار فعلى فدراسیون و حتى مجمع فوتبال باقى نمانند.
باید دید با کنار رفتن تمامى متهمان پرونده ویلموتس از فدراسیون فوتبال زمینه رسیدگى به این پرونده و بررسى نقش متهمان که همواره از حامیان اصلى عاملان این رسوایی بودند فراهم خواهد شد؟ در عین حال وضعیت طالقانی برای حضور در انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان خوزستان نیز به شدت تحت تاثیر این اتفاق قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی