تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

رکورد ساخت انواع بزرگترین شیرآلات نفتی در طرح ملی گوره-جاسک

طرح ملی گوره-جاسک موفق به ساخت شیرآلات MOV با بزرگترین سایز (Gate 56”, #۱۵۰) شد.

کد خبر: ۱۳۴۸۳۳
۱۰:۰۰ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز_خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت، طراحی، محاسبه و تولید شیر نفتی موتوردار ۵۶ اینچ با عملگر MOV (اکچویتور) در شرکت دانش بنیان گسترش سازی تهران سوفا جهت استفاده در مگا پروژه انتقال نفت گوره به جاسک صورت گرفته است.
طبق این گزارش علی جعفرزاده مجری طرح گوره-جاسک گفت: این شیر با وزن بالغ بر ۱۵ تن و ارتفاع ۷ متر قادر به انتقال نفت با دبی سیال ۱۳۰۰ بشکه در دقیقه می باشد و به علت بزرگی شیر ۵۶ اینچ، تُرک (گشتاور) آن بیش از ۱۵,۰۰۰ نیوتن-متر (NM) می‌باشد.
جعفرزاده ادامه داد: کلیه مراحل مختلف طراحی، مدلسازی، ساخت و تست‌های مختلف در حضور بازرسین کارفرما(شرکت مهندسی و توسعه نفت) و منطبق با استانداردهای مربوطه توسط نیروهای جوان، نخبه و متعهد این شرکت انجام پذیرفته است.
وی گفت: همچنین، با توجه به بزرگی تجهیز، مقدار کل وزن قطعات ریخته‌گری قطعات آن بالغ بر ۲۸ تن می باشد لذا عملیات ماشینکاری بسیاری سنگینی را نیاز دارد.
لازم به ذکر است، با جلوگیری از خروج ارز به میزان بیش از ۵ میلیون یورو، تولید این شیرآلات موجب توانمندسازی کشور در زمان تحریم‌های ظالمانه بوده است و جلوگیری از خروج این حجم ارز نیز منجر به قطع وابستگی در خصوص واردات این اقلام گردیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی